لمپارد از چلسی ناامید شد

پایگاه خبری فوتبالی – فرانک لمپارد سرمربی چلسی به انتقاد از عملکرد شاگردانش در دیدار با برایتون پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز (شنبه) تیم‌های چلسی و برایتون از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در استادیوم استمفوردبریج مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، برایتون مهمان با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید تا چلسی، یک شکست تلخ دیگر را متحمل شود. دنی ولبک و خولیو انکیسو برای برایتون و کانر گلگر برای چلسی گلزنی کردند.

لمپارد بعد از پایان بازی گفت: “از هرنظر ناامید شده‌ام. تیم برتر، پیروز میدان شد. آن‌ها حتی می توانستند با اختلاف بیشتری پیروز شوند. برایتون مثل یک تیم بازی کرد و در تمام زمان بازی، پشت هم بودند.”

“اصلاً کافی نیست. در تمامی بخش‌های ابتدایی فوتبال، مثل جنگیدن، دویدن و پاس دادن بسیار ضعیف بودیم. حتی ذره‌ای از تعهد در وجود بازیکنانم ندیدم. بازی بزرگی روز سه شنبه مقابل رئال مادرید داریم و نباید خیلی ناامید باشیم، اما باید بفهمیم که دلیل بازی بد امروز ما چه بود. بعض از بازیکنان نمی توانستند از نظر فیزیکی در بازی چهارشنبه شب بازی کنند و برخی دیگر مشکلات خاص خودشان را داشتند. در فوتبال مدرن، شما باید یک تیم کامل داشته باشید تا بتوانید رقابت کنید. به عنوان یک تیم، اصلاً خوب نبودیم و بیشتر باید روی مسائل پایه‌ کار کنیم.”

4416

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید