لاپورتا: رئال مادرید بازی کثیفی را با ما آغاز کرد


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در گفت‌و‌گو با شبکه «بارساوان» درباره مسائل مختلف از جمله عملکرد تیم در فصلی که گذشت، وضعیت مالی باشگاه و همینطور رقیب دیرینه یعنی رئال مادرید صحبت کرد.

یکی از مسائل مرتبط با رئال مادرید که لاپورتا به شدت از آن گلایه داشت، شکایت کردن رقیب مادریدی از کاتالان‌ها درباره اتهامات منسوب به آنها در پرونده نگریرا (تبانی با نایب رئیس اسبق کمیته داوران فوتبال اسپانیا) بود. رئیس بارسایی‌ها همچنین درباره خرید جدید کهکشانی‌‌ها صحبت کرد.

لاپورتا گفت: چیزی که ما می‌خواهیم این است که بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان شود و همه بازی‌ها را ببرد. درباره خرید امباپه هم باید بگویم که من به شخصه به پیروی از فلسفه بارسا که اعتماد به استعدادهای پرورش یافته در آکادمی لاماسیاست، اعتقاد دارم.

 

رئیس بارسایی‌ها درباره شکایت رئالی‌ها هم گفت: رئال مادرید بازی کثیفی را با ما شروع کرد. علاوه بر این، آنها گزارش‌هایی را هم علیه داوران در شبکه تلویزیونی‌شان منتشر کردند و با این کارشان طوری وانمود کردند که داستان و تاریخ کاملاً علیه آنها بوده، در حالی که همه می‌دانند این رئال مادرید تیمی است که همیشه بیش از همه از تصمیمات داوران سود برده است. هیچ‌کس نمی‌تواند ثابت کند که ما داوران را برای بردن بازی‌ها خریده‌ایم، چون چنین کاری نکرده‌ایم.

روابط باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا تا پیش از شکایت طرف مادریدی از کاتالان‌ها به سبب هم‌جبهه بودن آنها در مورد تشکیل سوپرلیگ اروپا، دوستانه بود اما بعد از این اتفاق، آنها نه تنها در زمین بازی بلکه در ساختار مدیریتی نیز به دشمنانی سرسخت برای یکدیگر تبدیل شدند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *