فن‌خال: از انتخاب کمپانی توسط بایرن مونیخ شگفت‌زده شدم


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ که پس از توافقش با توماس توخل برای قطع همکاری با یکدیگر در پایان فصل 24-2023 در جستجوی یافتن بهترین گزینه برای این مربی آلمانی بود، سرانجام در حدود دو هفته پیش ونسان کمپانی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. مدیران این باشگاه پیشنهادهایی پیش از آن به ژابی آلونسو، یولیان ناگلسمان و رالف رانگنیک داده بودند اما با پاسخ منفی این مربیان مواجه شدند، این در حالی است که از نام‌هایی همچون زین‌الدین زیدان، هانسی فلیک، ژوزه مورینیو، اولیور گلازنر و روبرتو دزربی به عنوان گزینه‌های احتمالی برای حضور روی نیمکت باوارایی‌ها یاد شده بود.

لوئیز فن‌خال 72 ساله که خود بین سال‌های 2009 تا 2011 هدایت بایرن مونیخ را برعهده داشت و این تیم را به یک قهرمانی در بوندس‌لیگا، یک قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در سوپرجام آلمان رساند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»، درباره انتخاب کمپانی به عنوان سرمربی جدید باواریایی‌ها گفت: واقعاً از انتخاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن شگفت‌زده شدم چون نام‌های زیادی در رسانه‌ها مطرح شده بود و این نام‌ها به شدت مورد احترام بودند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند که در فصل 10-2009 بایرن مونیخ را به فینال لیگ قهرمانان اروپا سوق داد، تصریح کرد: کمپانی تازه وارد عرصه مربیگری شده و خیلی باتجربه نیست، اما بایرن از مربیان زیادی درخواست حضور روی نیمکت این تیم را کرد که آنها حاضر به قبول این پیشنهاد نشدند. من فکر می‌کنم این اتفاق خوبی برای بایرن مونیخ نیست.

ونسان کمپانی 38 ساله که با امضای قراردادی سه ساله هدایت بایرن را برعهده گرفت، از سال 2019 با قبول هدایت تیم اندرلخت وارد عرصه مربیگری شد و در ادامه بین سال‌های 2022 تا 2024 سرمربی برنلی بود، تیمی که در پایان فصل اخیر لیگ برتر انگلیس به دسته اول انگلیس سقوط کرد، اما سبک کاری‌ این مربی بلژیکی مورد توجه قرار گرفت.

بایرن مونیخ فصل اخیر با توماس توخل نتوانست عنوانی به دست بیاورد، اتفاقی که برای اولین بار از فصل 12-2011 افتاد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *