فقط ۵درصد توان دارند به این تست پاسخ دهند!






۱۲۶۵۰۷۳




توهمات بینایی بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را نشان می‌دهند. در تست زیر نیز فقط ۵ درصد افراد می‌توانند به آن پاسخ بدهند.

همشهری آنلاین: توهمات بینایی بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را نشان می‌دهند. در تست زیر نیز فقط ۵ درصد افراد می‌توانند به آن پاسخ بدهند.

فقط ۵درصد توان دارند به این تست پاسخ دهند!

هر انسانی می‌تواند به اشیا یا تصاویر به گونه‌ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه درک متفاوتی از تصویر داشته باشد. فقط ۵ درصد افراد می‌توانند تاج پنهان شده در اتاق خواب را درعرض ۵ ثانیه پیدا کنند! تاج را در اتاق پیدا کنید:

فقط ۵درصد توان دارند به این تست پاسخ دهند!

پاسخ را در ادامه ببینید:

 اکثر مردم پس از دیدن این تصویر گیج می‌شوند. اگر نتوانستید آن‌ها را پیدا کنید، نگران نباشید، تاج روی قفسه درست بالای تخت بین کتاب‌ها و گیاه پنهان شده است. تشخیص تاجی که با رنگ کتاب استتار شده است دشوار است.

فقط ۵درصد توان دارند به این تست پاسخ دهند!

دکتر طالبی_E

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *