فتح‌الله‌زاده: موافق جذب بازیکن خارجی هستم

پایگاه خبری فوتبالی – مدیرعامل استقلال معتقد است که با شرایط ارزی فعلی جذب بازیکن خارجی به صرفه تر است.

به گزارش فوتبالی، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه ورزش‌ و مردم گفت:” ما باید برای این فوتبال یک سیستم درست کنیم. باید تیم های خصوصی و دولتی را جمع کنیم و بگوییم یک فوتبال واحد داریم و همه بر اساس آن باید با یک مکانیزمی که تعریف شده هست، فعالیت خود را شروع کنند. متاسفانه در کشور ما یک بخشی، پول هایی را در اختیار دارند که با لطایف الحیل این پول ها را در مجموعه خرج می‌کنند و وقتی به ساختار آنها نگاه می‌کنیم اوری از آن پول ها نیست.”

مدیرعامل استقلال در ادامه گفت:” وقتی یک بازیکنی مثلا از باشگاه استقلال پیشنهاد ۱۰ میلیاردی دارد اما می‌رود با یک تیم شهرستانی ۵ میلیارد تومان قرارداد می‌بندد، یعنی در این کار تبانی وجود دارد. ما باید یک پروتکلی بنویسیم که باشگاه ها را موظف کنیم بر اساس آن عمل کنند.”

فتح الله زاده اعتقاد دارد با شرایط ارزی فعلی جذب بازیکن خارجی به صرفه تر است:” من موافق بازیکن خارجی هستم و اعتقاد دارم متاسفانه با همین دلاری که سرسام آور اوج گرفته و ما هم دمش را گرفته ایم و باز هم به آن نمی‌رسیم، بازیکن خارجی بیاوریم از بازیکن ایرانی ارزان تر در می‌آید. ما باید بازیکنان باکیفیتی را بیاوریم که به رشد فوتبال ما کمک کنند. مثلا همین همسایه خلیج فارسی ما عربستان که رونالدو را به خدمت می‌گیرد، بعد از چند سال فوتبالشان اوج می‌گیرد. ما هم باید اینکار را انجام دهیم تا فوتبال ما از این حالت بیمارگونه رها شود.”

۷۷۶۸

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *