فتح‌الله‌زاده: اگر استقلال از آسیا حذف شود، ۳۰ میلیون هوادار ناامید می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – مدیرعامل استقلال از مشکلات مالی شدید این تیم برای پرداخت طلب آندره آ استراماچونی گفت.

به گزارش فوتبالی، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه ورزش‌ و مردم گفت:” شما می‌دانید که پرداخت بدهی آقای استراماچونی به تنهایی از توان یک باشگاه خارج است. تنها ۱۰۰ میلیارد تومان طلب استراماچونی است. من قبلا هم گفتم اگر دولت ما به تیم پرسپولیس یا هر تیمی دیگری کمک کند، من دستشان را هم می‌بوسم و کار خوبی هم کرده اند که طلب آقای کالدرون را پرداخت کردند. اما خب استقلال را هم اینگونه ببینند. واقعا اگر به استقلال کمک نشود، ما این مقدار پول را نداریم.”

مدیرعامل استقلال در ادامه از مشکلات مالی این تیم گفت:” من باید ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت کنم تا مجوز حرفه ای سازی بگیرم و من را تنها در این باشگاه قرار داده اند، کسی هم نیست که به من کمک کند. این انصاف نیست! من در این چهار ماه ۱۳۰ میلیارد تومان به بازیکنان پرداخت کرده ام اما هنوز عقب هستم. این دویست میلیارد را چکار بکنم؟ باید همه کمک کنند و امیدوارم دولت محترم و آقای مخبر همانطور که سفارش کردند، شرکت ایرانسل با پرسپولیس قرارداد ببندد، سفارش کنند تا همراه اول هم با ما قرارداد ببندد. این یک پروسه ملی است و اگر استقلال از لیگ قهرمانان حذف شود شما ۳۰ میلیون هوادار را ناامید می‌کنید و این درست نیست.”

فتح الله زاده در پایان حرفهایش گفت:” انشالله قصد داریم در روز یکشنبه یا دوشنبه، فراخوان بگذاریم و حسابی را معرفی کنیم تا هوادارانمان هم کمک کنند تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.”

۷۷۶۸

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *