عکسی که گذر زمان در چهره تمام ایران را نشان می‌دهد






۱۳۳۴۹۲۱




انتشار تصویری تازه از سید محمد خاتمی سیاستمدار ۷۹ ساله ایرانی در میان کاربران ایرانی پربحث شده است. این عکس با کپشن «چقدر خاتمی پیر شده!» منتشر شده است.

برترین‌ها: انتشار تصویری تازه از سید محمد خاتمی سیاستمدار ۷۹ ساله ایرانی در میان کاربران ایرانی پربحث شده است. این عکس با کپشن «چقدر خاتمی پیر شده!» منتشر شد.

این توئیت باعث برخی واکنش‌ها در فضای مجازی شد. کاربران اعتقاد داشتند گذر زمان بر چهره یک فرد ۷۹ ساله به خوبی نمایان می‌شود. ضمن اینکه مردم در این دوران بسیار بیشتر از این سیاستمدار تحت فشار بوده‌اند و آمار بالای مرگ و میر بر اثر سکته قلبی گواه این مطلب است.

علاوه بر این بخشی از مشکلات مردم بخاطر گزینه مشهور «تَکرار می کنیم» او (حسن روحانی) بود که نتیجه عملکردش باعث رویگردانی مردم از صندوق‌های رای و روی کار آمدن دولت رئیسی با رای پایین و عملکردی که می‌بینیم، شد.

عکسی که گذر زمان در چهره تمام ایران را نشان می‌دهد

 

 

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

منبع
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن بیوگرافی محمدمهدی شکوهی کلیک کنید

به اشتراک بگذارید