عکس؛ تشکر بازیکنان بایرن مونیخ از هواداران پس از باخت در اتحاد

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکنان بایرن مونیخ پس از شکست سه بر صفر مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد صحنه زیبایی را رقم زدند.

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی و بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سیتیزن ها موفق شدند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند و خودشان را در یک قدمی صعود به مرحله نیمه نهایی این فصل از بازی های یوفا چمپیونزلیگ قرار دهند.

بازیکنان بایرن مونیخ با وجود این که در این بازی میهمان بودند، اما پس از شکست مقابل منچستر سیتی به سمت هواداران خود در ورزشگاه اتحاد رفتند و از آن ها تشکر کردند و به نوعی بابت این شکست از آن ها عذر خواهی کردند.

بایرن مونیخ 90 دقیقه دیگر در ورزشگاه آلیانز آرنا دارد و باید دید که می تواند دست به معجزه بزند و نتیجه را برگرداند یا این که دیگر کار باواریایی ها با توماس توخل در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تمام شده است.

این شکست اولین شکست بایرن مونیخ در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود و یک شکست سنگین به حساب می آید.

1470

منبع

کلید نقره ای یک خبرگزاری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبار سیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *