طالع بینی | بهار عشق در انتظار این متولدین این سه ماه است!

سایت سرگرمی روز :

برج جدی (دی ماه)

همانطور که زهره وارد سرطان می شود، برج جدی در بهار امسال عشق را احساس می کند. با سیاره عشق در سرطان، برج جدی‌ها خود را با احساسات خود هماهنگ می‌کنند و به آنها راحت‌تر می‌توانند احساسات خود را باز کنند.

این زمان بسیار خوبی برای برج جدی برای برنامه ریزی قرار ملاقات و ارتباط در سطح عمیق تر با شرکای خود است. آنها باید مراقبت بیشتری برای قدردانی از افراد زندگی خود داشته باشند، زیرا این امر به آنها احساس شادی و رضایت بیشتری می دهد.

برج ثور ( اردیبهشت )

برج ثور در بهار امسال با ورود زهره به سرطان گرما را احساس خواهد کرد. سیاره عشق، برج ثور را تشویق می کند تا از بازداری های خود دست بردارند و آزادانه خود را ابراز کنند.

روابط در این دوره مورد توجه قرار خواهند گرفت، بنابراین برج ثور باید از این فرصت برای برقراری ارتباط مجدد با دوستان و خانواده استفاده کند و برای کسانی که برای آنها مهم هستند وقت بگذارد.

این زمان همچنین زمان بسیار خوبی برای روابط عاشقانه است، بنابراین مجردها باید برای روابط جدید باز باشند و عشق را به زندگی خود راه دهند.

ماهی ها (اسفند ماه)

همانطور که زهره وارد سرطان می شود، ماهی ها در ماه مه تحت علامت عشق زندگی می کنند. سیاره عشق ماهی ها را تشویق می کند تا جنبه عاشقانه خود را در آغوش بگیرند و فرصت های روابط را باز کنند.

زمان بسیار خوبی برای مجردها است که سایت‌ها یا برنامه‌های دوستیابی را امتحان کنند و ببینند که ممکن است به کجا منجر شود. برای کسانی که در روابط هستند، این فرصتی عالی برای کشف سطوح عمیق‌تر صمیمیت و ایجاد لحظات خاص با شریک زندگی‌تان است.

منبع:سرگرمی روز
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *