طارمی از پورتویی‌ها خداحافظی کرد


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی که چهار فصل را در تیم فوتبال پورتو سپری کرد و در 182 مسابقه توانست آمار 91 گل و 55 پاس گل از خودش بر جای بگذارد؛ در پایان فصل 24-2023 از پرتغال رفتنی شد و به تیم اینتر پیوست.

طارمی در پایان دوران فوتبال خود در کشور پرتغال، متنی در صفحه شخصی خودش منتشر کرد. مهاجم تیم ملی ایران در این پُست نوشت: «متأسفانه همان‌طور که آخرین فصل من با پورتو به پایان می‌رسد، دوست دارم از مربیان، هم‌تیمی‌ها و عوامل باشگاه برای کار خستگی‌ناپذیری که داشتند، تشکر کنم. به هواداران پورتو می‌گویم که شما واقعاً ویژه هستید و من قدردان هستم که این فرصت را داشتم تا این پیراهن را بپوشم و برای این تیم عالی بازی کنم.

ما چهار فصل فوق‌العاده با هم گذراندیم و بدون شک نقطه برجسته دوران بازی من بود. ما با هم بردیم و باختیم و خاطرات شاد قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی پرتغال را فراموش نمی‌کنم. ما این کار را به عنوان یک باشگاه انجام دادیم. خودم را خوش‌شانس می‌دانم که توانستم در ورزشگاهی چون دراگائو بازی کردم. حمایت بی‌قید و شرط، شور و فضای فراموش‌نشدنی که شما در هر بازی ساختید، همیشه با من خواهد ماند. دراگائو همیشه خانه من خواهد بود.

تشکر می‌کنم که حس تعلق و حضور در یک خانواده را به من دادید. شما همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من خواهید داشت. این باشگاه را با قلبی سنگین و نوستالژیک ترک می‌کنم اما با این احساس وظیفه‌ای که تمام تلاشم را طی چهار سالی که با هم گذراندیم، ادا کرده‌ام. از خاطرات ویژه و لحظات فوق‌العاده زیادی را که داخل و خارج از زمین داشتیم، با خودم می‌برم.

برای من افتخار بزرگی بود که بخشی از خانواده باشگاه پورتو باشم و برای همه اعضای باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم. من برای همیشه طرفدار پورتو خواهم بود. من همیشه یک هوادار پورتو باقی می‌مانم. مانند ما، یکی از ما؛ ما پورتو هستیم»


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار صوتی اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *