شوک به الاتحاد: غیبت فوق‌ستاره برابر الهلال

کد خبر : 2005735 |
10 اسفند 1402 ساعت 20:54 |
43.2K بازدید |

20
دیدگاه

کریم بنزما در آخرین تمرین الاتحاد پیش از دیدار برابر الهلال شرکت نکرد.

شوک به الاتحاد: غیبت فوق‌ستاره برابر الهلال

به گزارش “ورزش سه”، الهلال و الاتحاد ظرف فقط دوازده روز، باید در سه دیدار حساس و مهم به مصاف هم بروند. دو تیم ابتدا در مسابقه‌ای از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با هم روبرو می‌شوند و سپس دو جدال سرنوشت‌ساز از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در انتظار آنها خواهد بود.

دیدار فردای دو تیم در شرایطی برگزار می‌شود که الاتحاد یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود را در اختیار ندارد. کریم بنزما که در بازی با الوحده احساس درد می‌کرد، طی روزهای اخیر تحت نظر کادر پزشکی بود و روند درمان خود را طی کرد ولی نتوانست به این بازی برسد.

ستاره فرانسوی در آخرین جلسه تمرینی الاتحاد قبل از بازی فردا حضور نداشت تا مشخص شود او نمی‌تواند تیمش را برابر الهلال همراهی کند و مارسلو گایاردو امیدوار است که بنزما را در بازی پنج روز دیگر مقابل الهلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان در اختیار داشته باشد.

الاتحاد در حال حاضر با 37 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی ایستاده است. آنها 22 امتیاز با الهلال صدرنشین فاصله دارند.

منبع: ورزش 3
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19223