شبیه‌ساز رایگان بازی‌های پلی استیشن ۱ برای آیفون منتشر شد

کاربران آیفون که تمایلی به جیلبریک‌کردن گوشی خود ندارند، سرانجام می‌توانند از تجربه‌ی بازی‌های کنسول بازی سونی مدل پلی‌استیشن ۱ با شکل‌های چندضلعی و بافت‌های قدیمی لذت ببرند.

شبیه‌ساز رایگان گاما که توسط توسعه‌دهنده‌ای با نام مستعار ZodTTD ساخته شده، در اپ‌ استور اپل در دسترس قرار گرفته است.

ZodTTD از پیشگامان ساخت شبیه‌ساز برای آیفون به شمار می‌رود. برنامه‌ی گاما دارای نسخه‌هایی برای آیفون و آیپد است و از کنترلرهای بلوتوثی و کیبورد و همچنین پوسته‌های قابل تنظیم برای کنترلر روی صفحه پشتیبانی می‌کند.

شبیه‌ساز بازی های ps1 در آیفون

Apple

شبیه‌ساز گاما از سرویس‌های گوگل‌درایو و دراپ‌باکس برای پشتیبان‌گیری از فایل‌های بازی و ذخیره‌ی بازی استفاده می‌کند. این شبیه‌ساز همچون شبیه‌ساز دلتا (که تا پیش از حذف از اپ‌ استور جزو برنامه‌های رایگان برتر بود)، به‌طور خودکار کاور بازی‌ها را دانلود می‌کند.

گاما برای اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۱ نیازی به فایل‌های بایوس ندارد. طبق توضیحات صفحه‌ی گاما در اپ‌ استور، این برنامه، شناسه‌هایی را که می‌توان برای ردیابی کاربر استفاده کرد، جمع‌آوری می‌کند و ممکن است اطلاعات موقعیت مکانی را نیز جمع‌آوری کند.

بنجامین استارک، ملقب به ZodTTD، سابقه‌ای طولانی در ساخت شبیه‌سازها برای iOS و اندروید دارد. اولین شبیه‌ساز او یعنی gpSPhone، الهام‌بخش شبیه‌ساز GBA4iOS (ساخته‌شده توسط رایلی تستوت) بود.

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *