شارژدهی مدل اسنپدراگون لپ‌تاپ Dell XPS 13 بسیار بهتر از مدل اینتل است


تخفیف بزرگ تابستانه

دل ماه گذشته از پنج لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌های اسنپدراگون رونمایی کرد که شامل XPS 13 (مدل 9345)، Inspiron 14 ،Inspiron 14 Plus ،Latitude 7455 و Latitude 5455 می‌شوند. نکته‌ی مهم در این میان، بهبود فوق‌العاده‌ی عمر باتری نسخه‌ی اسنپدراگون XPS 13 نسبت‌ به مدل مجهز به پردازنده اینتل است.

کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام در رویداد کامپیوتکس، سم برد، مدیر ارشد دل را به صحنه دعوت کرد تا درباره‌ی نتایج به‌کارگیری تراشه‌ی اسنپدراگون ایکس الیت در لپ‌تاپ‌هایشان صحبت کند. برد اعلام کرد XPS 13 جدید با این تراشه، حالا می‌تواند عمر باتری چندروزه ارائه دهد.

لپ تاپ دل XPS 13 نسخه اسنپدراگون
لپ تاپ دل XPS 13 نسخه اسنپدراگون

آزمایش‌ها نشان می‌دهند که نسخه‌ی اسنپدراگون لپ‌ تاپ دل مدل XPS 13 می‌تواند با یک‌ بار شارژ، تا ۲۷ ساعت ویدیو پخش کند که ۹ ساعت بیشتر از نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی اینتل است.

هر دو مدل اسنپدراگون و اینتل XPS 13 از باتری مشابه ۵۵ وات‌ساعت و نمایشگر ۱۳٫۴ اینچی Full HD Plus با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برند. همچنین، آداپتور شارژ ۶۰ وات USB-C نیز برای هر دو نسخه یکسان است.

مرد جوان درحال کار با لپ تاپ دل XPS 13 نسخه اسنپدراگون
لپ تاپ دل XPS 13 نسخه اسنپدراگون با پس زمینه سبز ساده

مدل اسنپدراگونی XPS 13 از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD از نوع M.2 PCIe NVMe بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دو درگاه USB-C با پهنای باند ۴۰ گیگابیت‌برثانیه و پشتیبانی از قابلیت Power Delivery و DisplayPort را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ دل XPS 13 اسنپدراگون از صفحه‌کلیدی با نور زمینه‌ همراه با حسگر اثر انگشت و تاچ‌پد چندلمسی با تشخیص ژست‌های حرکتی و بازخورد لمسی بهره می‌برد. همچنین، وبکم 1080p برای برقراری تماس‌های تصویری به‌همراه دوربین مادون‌قرمز برای تشخیص آسان چهره روی این محصول تعبیه شده‌اند. برای بخش صوتی نیز شاهد سیستم اسپیکر چهارگانه هستیم که از توییتر و ووفر با توان کلی ۸ وات برای تجربه‌ی صوتی باکیفیت بهره می‌برد.

علاوه‌بر عملکرد کم‌مصرف، هوش مصنوعی به‌کاررفته در تراشه‌ی جدید اسنپدراگون، قابلیت‌های جذابی را دراختیار کاربران لپ‌تاپ دل XPS 13 جدید قرار می‌دهد. این دستگاه به شما اجازه می‌دهد از قابلیت Recall مایکروسافت استفاده کنید؛ ویژگی جذابی که بر اساس فعالیت‌های اخیر شما در کامپیوتر، به سؤالاتتان پاسخ می‌دهد. Recall اسکرین‌شات‌هایی از برنامه‌ها، فایل‌ها، ایمیل‌ها و وب‌سایت‌هایی که اخیراً دیده‌اید به‌صورت محلی ذخیره و با استفاده از هوش مصنوعی، در انجام کارهای روزانه به شما کمک می‌کند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *