سپاهان دو – مس رفسنجان صفر/ سپاهان با شهریار و امید، همچنان در کورس قهرمانی/ کابوس‌های مس و ربیعی در سال جدید ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان در هفته‌ی بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. (مشاهده خلاصه بازی)

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس ترین بازی های هفته‌ی بیست و ششم لیگ برتر سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف مس رفسنجان رفت. سپاهان موفق شد با گل های مغانلو و نورافکن سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کند تا به صدر جدول بر گردد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر

شنبه 26 فروردین

سپاهان – مس رفسنجان ساعت 20:45

ورزشگاه: نقش جهان

تیم داوری: مرتضی منصوریان، محمدرضا منصوری، یعقوب سخندان؛، میثم حیدری 

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، عیسی مرادی، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

ترکیب مس:

حامد لک، رامتین سلیمان زاده، فراز امامعلی، شاهین توکلی، حسن جعفری، فرشید باقری، محسن آذرباد، جفرسون سیلوا، لوسیانو پریرا، سید مهدی حسینی، مهدی ترکمان

کارت زرد: 

شهریار مغانلو (۲۳) رامین رضاییان (60) سپاهان
حامد لک (۲۳) فرشید باقری(۴۹) حسن جعفری(۵۱) شاهین توکلی(۶۳) مس رفسنجان

کارت قرمز:

مشاهده گل اول سپاهان به مس

دقیقه ۸۵: امید نورافکن از نیمه‌های زمین مس کرمان پا به توپ شد و بعد از چند قدم با شلیک پای چپ دقیق، حامد لک را تسلیم کرد تا ورزشگاه نقش جهان بار دیگر از شادی منفجر شود. (مشاهده گل دوم سپاهان به مس)

نیمه اول:

دقیقه 8: رامین رضاییان توپ را بلند به تیر دو فرستاد تا زکی پور با ضربه سر توپ را برای مغانلو بکارد. ضربه رو پای مغانلو از کنار دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه 15: شوت آذرباد از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت. لحظاتی قبل از این ضربه روی برخورد نیسلون و آذرباد روی هوا این بازیکن اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

دقیقه 22: روی یک پاس بلند مغانلو در آستانه تک به تک شدن با نیازمند بود که خروج به موقع نیازمند موقعیت را از مس گرفت.

دقیقه 29: روی حمله همه جانبه سپاهان، جلال علی محمدی از زاویه بسته یک شوت پرقدرت را به سمت دروازه لک زد که این دروازه بان توپ را برگشت داد. لحظاتی بعد لک یک موقعیت زاویه بسته را از عیسی مرادی گرفت.

دقیقه 34: ضربه ترکمان را نیازمند به کرنر فرستاد. کرنر ارسالی نیز با ضربه سر فراز امامعلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37: عیسی مرادی پا به توپ به سمت محوطه مس حرکت کرد که تکل بازیکن حریف باعث شد مغانلو در محوطه جریمه صاحب توپ شود. ضربه مغانلو از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: ضربه پرقدرت دیگری از علی محمدی را حامد لک دفع کرد. در برگشت توپ به فرشاد احمدزاده رسید که او هم قدر این توپ را ندانست و ضربه اش با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: ارسال محمد کریمی به گوشه‌های محوطه شش قدم با ضربه سر برای احمدزاده و نزدیکی‌های نقطه پنالتی فرستاده شد اما بعد از چند تلاش برای بلاک توپ توسط مدافعان مس، ضربه آخر زردپوشان فضای بالای دروازه را شکافت.

نیمه دوم:

دقیقه 46: روی اولین حمله در نیمه دوم، ضربه سر پریرا بسیار خطرناک از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 48: فرار عالی رامین رضاییان با خطای خشن فرشید باقری نیمه تمام ماند. در حالی که سپاهانی معتقدند بودند باقری باید اخراج شود، داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 54: کرنر ارسالی مس رفسنجان با دفع اشتباه بازیکن سپاهان به فراز امامعلی رسید که ضربه این بازیکن از 6 قدم و زاویه بسته با واکنش عالی نیازمند تبدیل به کرنری دیگر شد. کرنر بعدی حاصلی را به همراه نداشت و ضربه سر فرشید باقری با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: پاس زیبای زمینی احمدزاده از بین مدافعان مس به کاتاتائو رسید. او در موقعیت دو به تک وارد محوطه مس شد و با ضربه پای چپ دروازه مس را هدف گرفت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: روی پاس حسن جعفری، منشا در محوطه جریمه شوتزنی کرد که ضربه اش خطرناک و با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78: کرنر ارسالی احمدزاده با ضربه سر پرقدرت کاتاتو همراه شد اما ضربه سر این بازیکن درست جایی رفت که حامد لک حضور داشت.

دقیقه 84: شوت زکی پور با اختلاف از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه 93: ضربه لطیفی از پشت محوطه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

2636

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید