سونی می‌خواهد رقیب گلکسی A55 را با پردازنده دو سال قبل عرضه کند!

سونی قصد دارد به‌زودی از گوشی میان‌رده‌ی جدید اکسپریا ۱۰ مارک ۶، رونمایی کند. طبق اطلاعات منتشرشده در گیک‌بنچ، این گوشی سونی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶ نسل ۱ به‌همراه هشت گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره خواهد برد.

اسنپدراگون ۶ نسل ۱ پردازنده‌ی جدیدی نیست و سونی قصد دارد از پردازنده‌ی عرضه‌شده در سال ۱۴۰۱ استفاده کند.

رنگ‌ های مختلف سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۶ در کنار هم

SUMAHO-DIGEST

منابع ژاپنی اعلام کرده‌اند که اکسپریا ۱۰ مارک ۶ از دو دوربین (احتمالاً دوربین اصلی و فوق عریض) استفاده خواهد کرد و در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی پاستلی عرضه می‌شود.

طراحی گوشی جدید سونی شامل لبه‌های تخت و حاشیه‌های باریک بالا و پایین به‌جای بریدگی یا حفره برای دوربین سلفی خواهد بود.

مشخصات سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۶ در گیگبنچ ۶

GeekBench

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A55 به احتمال قوی رقیب قیمتی جدی‌ای برای اکسپریا ۱۰ مارک ۶ خواهد بود؛ در بخش فنی این دو گوشی، تفاوت‌های عمیقی به چشم می‌خورد؛ چراکه نماینده‌ی سامسونگ از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۴۸۰ استفاده می‌کند.

قیمت گوشی جدید اکسپریا ۱۰ مارک ۶ هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این گوشی موبایل باشیم.

منبع :زومیت
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *