سورپرایز کوالکام: پردازنده اسنپدراگون 8s نسل ۲ در راه است

به ادعای منبعی آگاه، کوالکام قصد دارد قبل از معرفی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ پردازنده‌ی دیگری معرفی کند؛ پردازنده‌ای که به احتمال زیاد اسنپدراگون 8s نسل ۲ خواهد بود.

طبق اطلاعات فاش‌شده در ویبو، پردازنده‌ی مورد بحث براساس لیتوگرافی ۴ نانومتری شرکت TSMC ساخته خواهد شد؛ همان شرکتی که تراشه‌ی گوشی آیفون را می‌سازد. این پردازنده که در بنچمارک انتوتو موفق به کسب امتیاز ۱٫۷ میلیون شده است، از یک هسته‌ی Cortex-X4 (با سرعت کلاک ۲٫۹ گیگاهرتز) و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 735 بهره می‌برد.

پردازنده‌ی جدید کوالکام با شماره‌مدل SM8635 معرفی خواهد شد، اما نام دقیق آن هنوز مشخص نیست؛ زیرا بعضی از منابع عبارت اسنپدراگون ۸ نسل ۳ لایت را نیز به به این پردازنده نسبت می‌دهند.

مقاله‌های مرتبط

از تاریخ عرضه یا قیمت پردازنده اسنپدراگون 8s نسل ۲ (یا ۸ نسل ۳ لایت) اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و باید دید که چه تأثیراتی روی قیمت گوشی خواهد گذاشت.

کوالکام قصد دارد علاوه‌بر پردازنده‌ی یادشده یک پردازنده با شماره‌مدل SM7675 را به سری پردازنده‌های اسنپدراگون ۷ اضافه کند.

منبع :زومیت

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *