ستاره یونایتد: خوشحال می‌شوم به کیفیتم شک کنید!

کد خبر : 2005741 |
10 اسفند 1402 ساعت 21:41 |
23.3K بازدید |

16
دیدگاه

مارکوس رشفورد می‌گوید اینکه دیگران به او شک داشته باشند باعث بیشتر شدن انگیزه‌اش می‌شود.

ستاره یونایتد: خوشحال می‌شوم به کیفیتم شک کنید!

به گزارش “ورزش سه”، ستاره انگلیسی منچستر یونایتد در این فصل یکی از بازیکنان ثابت تیم اریک تن‌هاخ بوده است. با اینکه او در این فصل لیگ برتر از لحاظ گل و پاس گل عملکرد درخشانی نداشته اما در کنار راسموس هویلوند از عوامل نمایش‌های خوب یونایتد در سال ۲۰۲۴ بوده‌اند.

در مصاحبه‌ای که امروز از او منتشر شده است، این هافبک معتقد است که بهترین عملکرد یونایتد با این ترکیب از راه نرسیده اما به‌زودی هواداران شاهد آن خواهند بود.

1996386

او در مورد بازیکنان فعلی یونایتد گفت: «ما در این فصل خوب کار کرده‌ایم و در حال رسیدن به هدف‌مان که سهمیه چمپیونزلیگ است هستیم، اما به شما قول می‌دهم که دنیا هنوز بهترین فرم این تیم با این بازیکنان را ندیده است. ما می‌خواهیم به بازی در لیگ قهرمانان بازگردیم. آنجا خانه ماست. سپس در پایان فصل یک تورنمنت بزرگ ملی خواهیم داشت که می‌خواهیم در آن پیروز شویم و به جایی که به آن تعلق داریم برگردیم. ما باید به کار و تلاش ادامه دهیم و این از من شروع می‌شود.

من باید هواداران و مربیانم را از خود راضی نگه دارم. هم در تیم ملی و هم باشگاهی باید به تلاش ادامه دهم. انتقادات هواداران همیشه وجود دارد. اگر شما از من حمایت کنید، خوب است، اگر به من شک داشته باشید، بهتر است. این باعث بیشتر شدن انگیزه و تلاش من می‌شود.»

منبع: ورزش 3
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19994