سامسونگ ساعت‌های تایزن را برای همیشه کنار می‌گذارد


تخفیف بزرگ تابستانه

سامسونگ در سال ۲۰۱۸ اولین گلکسی واچ را با سیستم‌عامل اختصاصی خود یعنی تایزن روانه‌ی بازار کرد. سامسونگ تا زمان گلکسی واچ ۳ از سیستم‌عامل اختصاصی خود استفاده می‌کرد، اما طی توافقی با گوگل تصمیم گرفت تا در گلکسی واچ ۴ به‌بعد از سیستم‌عامل Wear OS استفاده کند.

طبق اطلاعات منتشر شده در ردیت، سامسونگ قصد دارد تا پایان سپتامبر ۲۰۲۵ (شهریور و مهر ۱۴۰۴) دسترسی مدل‌های تایزن ساعت هوشمند سامسونگ را به گلکسی استور محدود کند. کره‌ای‌ها ابتدا در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۹ مهر ۱۴۰۳) خدماتی نظیر فروش اپلیکیشن‌ها و واچ‌فیس‌ها را متوقف می‌کنند.

در تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۵ (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) گلکسی استور اجازه‌ی دانلود رایگان محتوا را به صاحبان گلکسی‌واچ‌های مجهز به تایزن نخواهد داد. سپس در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۵ (۸ مهر ۱۴۰۴) کاربران اجازه‌ی دانلود محتوا‌های رایگان و پولی را نخواهند داشت و عملاً پشتیبانی از تایزن به‌پایان می‌رسد.

مقاله‌های مرتبط

از می ۲۰۲۵ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۴) به‌بعد خدمات اصلی ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل تایزن فقط به گلکسی استور محدود خواهد شد. علاوه‌بر گلکسی واچ‌های مجهز به سیستم‌عامل تایزن، پشتیبانی از تمام ساعت‌های هوشمند سامسونگ گیر نیز به‌پایان خواهد رسید.

موارد گفته شده شامل ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل Wear OS نمی‌شود. سامسونگ قصد دارد در سال جاری گلکسی واچ ۷ را معرفی کند. قیمت ساعت هوشمند نام‌برده هنوز مشخص نیست.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *