زنوزی: باید سهمیه بازیکن خارجی را افزایش دهیم

پایگاه خبری فوتبالی – مالک باشگاه تراکتور معتقد است که برای متعادل کردن بازار نقل و انتقالات باید سهمیه بازیکن خارجی در فوتبال ایران را افزایش داد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا زنوزی در برنامه ورزش‌ و مردم گفت:”نه تنها در فوتبال و ورزش، بلکه در هیچ صنعتی و در هیچ جای دنیا یک بخش خصوصی نمی‌تواند با بخش دولتی رقابت کند. باشگاه های دولتی ساپورت مالی خوبی دارند و از بابت هزینه کردن مشکلی ندارند. یک مدیر هم آنجا هست که درجا تصمیم می‌گیرد و می‌خواهد هواداران به او چیزی نگویند. بعد از آن هم هر اتفاقی رخ دهد مهم نیست و آن مدیر دولتی فقط امروز خودش را می‌بیند و به راحتی هم بخش خصوصی را دور می‌زنند.”

مالک تراکتور پیشنهای را برای متعادل کردن بازار نقل و انتقالات ارائه داد:” ما توسط آقای نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور یک نامه را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و بخشی از مشکلات‌مان را اعلام کردیم. ما اگر می‌خواهیم بازار نقل و انتقالات را متعادل کنیم، باید سهمیه بازیکن خارجی را در فوتبال ایران افزایش دهیم. وقتی این اتفاق رخ دهد، قیمت ها در بازار خود به خود پایین می‌آید. در سمت مقابل کیفیت فوتبال ما بالا می‌رود و می‌توانیم در مسابقات آسیایی هم عملکرد بهتری داشته باشیم.”

زنوزی درباره بازیکنان خارجی تراکتور گفت:”من هیچ وقت بازیکن بی کیفیت جذب نکردم و تا الان تمامی بازیکنانی که جذب کردیم باکیفیت بوده اند. حالا موارد اندکی هم بوده که نتوانستند بمانند یا با ما به مشکل خوردند و اینها سر جای خودش هست. اگر ما میخواهیم بازار را متعادل کنیم، باید عرضه بازیکن را بیشتر کنیم. بهترین بازیکن لیگ در اختیار ماست. ما سه بازیکن خارجی خوب داریم که از نظر کیفیت از بازیکنان داخلی بالاتر هستند. اما این سه بازیکن را با بازیکنانی که در فوتبال ما دستمزد می‌گیرند مقایسه کنید.”

۷۷۶۸

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *