ریگی: استقلال هم فصلی فوق‌العاده داشت و تا آخر جنگید


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود ریگی پس از نهمین قهرمانی سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: یک روز خیلی قشنگ و یک قهرمانی شیرین رقم خورد که آن را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد گل سرنوشت‌سازش به شمس آذر قزوین گفت: ما بازی 3 بر صفر باخته مقابل استقلال خوزستان را 4 بر 3 بردیم. بازی با نساجی که 10 نفره بودیم را 2 بر یک بردیم و خدا را شکر من نیز توانستم یک گل بزنم و یک کوچولو در این قهرمانی سهیم باشم. کلاً سالی یک بار گل می‌زنم و خدا را شکر که این گل در قهرمانی تأثیر داشت.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به صحبت‌های بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خاطر نشان کرد: خیلی دوست ندارم در این خصوص حرف بزنم، اما استقلال هم یک فصل فوق‌العاده داشت و تا روز آخر جنگیدند. این تیم تا دو سه هفته پیش صدر جدول بود و خیلی جنگید و به آنها نیز تبریک می‌گویم که فصل خوبی داشتند.

ریگی در واکنش به صحبت‌های اوسمار در مورد خودش و اینکه به او لقب مورچه کارگر را داده است، گفت: اوسمار لطف دارد و من وظیفه‌ام را انجام دادم. سعی می‌کنم در زمین هر چیزی که مربی از من می‌خواهد را به نحو احسن انجام بدهم و خدا را شکر بالاخره زحمات همه بچه‌ها به ثمر نشست و یک قهرمانی شیرین کسب کردیم.

وی درباره وضعیت قراردادش برای فصل آینده تصریح کرد: قرارداد دارم.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *