روایت تسنیم از دستگیری چند متهم به اغتشاش‌آفرینی






۱۳۵۲۶۲۸




فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۴ نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان خبر داد.

تسنیم: فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۴ نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان خبر داد.

سردار ‌عزیزاله ملکی‌ ‌اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی رصد مستمر فضای مجازی تعدادی صفحه مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی و همچنین تحریک افراد برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان در شهرستان‌های رشت، رضوانشهر، املش، فومن، لاهیجان، صومعه سرا، رودسر، لنگرود و آستانه اشرفیه شناسایی شد افزود: متهمان با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی آلات و ادوات ارتکاب جرم کشف شد بیان داشت: گردانندگان این صفحات فضای مجازی در حال برنامه‌ریزی برای تجمع، اغتشاش‌آفرینی و تحریک افکار عمومی برای ایجاد ناامنی بودند که صفحات آنان مسدود و از دسترس خارج شد.

ساقدوش بار بنر E

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارنتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارنتي ٧/٢ ميليون تومان

منبع:برترینها
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید