ردمی K70 اولترا احتمالاً طی هفته‌های آتی با سخت‌افزار قدرتمند از راه می‌رسد


تخفیف بزرگ تابستانه

وانگ تنگ توماس مدیر ارشد ردمی در ویبو اعلام کرد شرکت متبوعش برای عرضه‌ی گوشی هوشمند ردمی K70 اولترا در بازار چین آمادگی کامل دارد. او همچنین به برخی ویژگی‌های کلیدی این محصول قدرتمند اشاره کرد.

ردمی K70 اولترا مثل نسل قبل بر عملکرد تمرکز دارد. این گوشی هوشمند به‌دنبال تصاحب عنوان «پادشاه عملکرد» در بازه‌ی قیمتی حدود ۳٬۰۰۰ یوان (معادل ۴۱۲ دلار آمریکا) است.

طبق گزارش‌ها، قلب تپنده‌ی این محصول، تراشه‌ی قدرتمند دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس خواهد بود که قبلاً در iQOO Neo 9S Pro نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

به گفته‌ی وانگ تنگ توماس، ردمی K70 اولترا علاوه‌بر تراشه اصلی، از پردازنده‌ی گرافیکی مستقل قدرتمند و سیستم خنک‌کننده‌ی به‌روز بهره خواهد برد. تصویر زیر که آقای توماس منتشر کرده است جعبه‌ی خرده‌فروشی این گوشی را نشان می‌دهد.

جعبه خرده فروش گوشی ردمی K70 اولترا روی میز

ردمی اخیراً تأیید کرد گوشی K70 اولترا از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب بهره خواهد برد. گوشی شیائومی همچنین از نمایشگر تخت OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز استفاده خواهد کرد و به فریم میانی فلزی مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود ردمی K70 اولترا با فضای ذخیره‌سازی حداکثر یک ترابایت از نوع UFS 4.0 و ۲۴ گیگابایت رم از نوع LPDDR5x عرضه شود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه‌گانه‌ی ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی پشتی اشاره کرد.

قیمت گوشی ردمی K70 اولترا را نمی‌دانیم اما احتمالاً طی هفته‌های آینده رسماً رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود نسخه‌ی ارتقایافته‌ی این دستگاه با دوربین قدرتمندتر و با نام شیائومی 14T Pro در بازار جهانی عرضه شود.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *