رخ‌نمایی پرچمدار پرقدرت و مورد انتظار سونی؛ اکسپریا ۱ مارک ۶ را ببینید

آن‌طور که در رندرها می‌بینیم، گوشی جدید سونی نمایشگری با لبه‌ی تخت و حاشیه‌های اندک در سمت راست و چپ دارد، اما حاشیه‌های بالا و پایین به وضوح به چشم می‌آیند. گفته می‌شود که نمایشگر اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و ۱٫۵ برابر پرنورتر از نسل قبل است.

گوشی جدید سونی به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و اسلات کارت میکرو SD مجهز خواهد بود. طبق تصاویر فاش‌شده، Xperia 1 IV در سه رنگ بژ، سبز تاریک و خاکستری روانه‌ی بازار می‌شود.

نمایشگر گوشی اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی غیررسمی

Android Headlines

پرچمدار مورد انتظار سونی در پنل پشتی به دوربین اصلی با حسگر CMOS اختصاصی Exmor T و لنزی عریض با فاصله‌ی کانونی ۲۴ میلی‌متری مجهز خواهد بود. پنل پشتی از دوربین فوق عریض با فاصله‌ی کانونی ۱۶ میلی‌متری و دوربین تله‌فوتو با فاصله‌ی کانونی ۱۷۰-۸۵ میلی‌متری نیز میزبانی خواهد کرد. به‌لطف دوربین تله‌فوتو، احتمالاً اکسپریا ۱ مارک ۶ بزرگ‌نمایی اپتیکال هفت برابری خواهد داشت.

منبع :زومیت
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 20002