رجزخوانی سازنده جی تی ای ۶: بازی بی‌نقص تولید می‌کنیم

راک‌استار سال ۲۰۲۳ را با تریلر مورد انتظارترین بازی سال‌های اخیر به‌اتمام رساند. چهاردهم آذرماه، تریلر بازی جی تی ای ۶ سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد و مهر تأییدی بر برخی از شایعات منتشر شده زد.

به‌ نوشته‌ی گیم‌اسپات، شرکت تیک-تو اینتراکتیو (مالک راک‌استار) می‌گوید جی تی ای ۶ با رویکرد کمال‌گرایی ساخته می‌شود. استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو، در مصاحبه‌ای از سوددهی اولین تریلر GTA VI برای این شرکت گفت.

مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو در مقایسه‌ی نسل قبلی جی تی ای ۶ با این بازی، معتقد است که انتظارات کاربران و گیمرها بسیار بیشتر است و کمال‌گرایی را دلیل اصلی تأخیر در انتشار بازی مورد انتظار جی تی ای 6 دانست.

مقاله‌های مرتبط

اطلاعاتی از زمان دقیق انتشار بازی دردسترس نیست و طبق اطلاعات فاش شده از جی تی ای ۶، احتمالاً این بازی اواخر تابستان سال ۱۴۰۴ برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.

منبع :زومیت

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *