ربیعی: همه حرف‌ها درباره برادرم کذب محض است


تخفیف بزرگ تابستانه

رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد صعود تیم شهرداری نوشهر به لیگ یک، اظهار داشت: بازی‌های لیگ 2 در 2 گروه برگزار می‌شود. در گروه دوم واقعاً کار سختی داشتیم و اصطلاحاً گروه مرگ بود. تیم‌های خوب و متمولی مانند کویر مقوا، نیکاپارس، بعثت کرمانشاه و فولاد هرمزگان در آن حضور داشتند که مدعی صعود بودند. با این وجود تیم ما به صورت چراغ خاموش تلاش کرد و خدارا شکر توانست به هدفش برسد.

وی در مورد همکاری با اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی شهرداری نوشهر تصریح کرد: این همکاری خیلی ارزشمند بود. او با توجه به تجربه‌اش تسلط بسیار خوبی روی تیم داشت و این موارد در مسیر صعود به ما کمک کرد. ایشان با وجود اینکه 73 سال سن دارد، واقعاً در عرصه مربیگری خیلی فعال و با انگیزه است. از روز اول که صحبت گذاشت، به لحاظ ارائه نگرش، دیدگاه و ایده فنی دست ما را بسیار باز گذاشت.  میثاقیان بسیاری از تیم‌ها را در لیگ برتر و لیگ یک نگه داشته یا تجربه صعود با آنها را داشته و این موارد خیلی ارزشمند است.

مربی تیم شهرداری نوشهر با اشاره به تأثیر حمایت تماشاگران و هواداران نوشهری گفت: حضور هواداران و حمایت آنها از تیم جو بسیار خوبی ایجاد کرده بود. اگر خاطرتان باشد در زمان شموشک هم مردم به فوتبال علاقه زیادی داشتند. این شور  و شوق هنوز در شهر وجود دارد. در آخرین بازی ما هواداران در گوشه گوشه ورزشگاه وجود داشتند و حدود 5 هزار نفر هوادار فقط روی سکوها مستقر بودند. 2 یا 3 هزار نفر هم بیرون ورزشگاه حضور داشتند و امکان حضورشان در داخل ورزشگاه نبود. در راهروی ورزشگاه هم مردم برای تماشای بازی نشسته بودند. من در اکثر جاهای ایران کار کرده‌ام، اما واقعاً شور و اشتیاق زیادی در اینجا وجود دارد.

ربیعی در مورد دلیل جدایی‌اش از کادر فنی برادرش (محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن) عنوان کرد: یک سال و نیم پیش از کادر فنی برادرم جدا شدم تا خودم را محک بزنم. در واقع من 13 فصل در کنار محمد ربیعی بودم از لیگ 2، تا صعود به لیگ برتر، تجارب مختلفی داشتم. 128 بازی در مس رفسنجان، 3 سال لیگ برتر و یک ساعت در لیگ یک بودم. می‌خواستم فضای جدیدی تجربه و به همه ثابت کنم که واقعاً در این کار زحمت کشیده و در این زمینه دنبال کسب علم و اطلاعات رفته‌ام. متأسفانه در فوتبال ما نگاه بدی نسبت به برادران مربیان وجود دارد. من خواستم نشان بدهم که به علم و اطلاعات خودم متکی هستم و هر جا باشم زحمت می‌کشم. می‌توانید از بازیکنان مس رفسنجان هم بپرسید که در تمرینات چقدر جدی بودم.

«زمین شهرداری نوشهر چمن مصنوعی است و با توجه به قوانین فدراسیون امکان استفاده از زمین را ندارید.» وی در پاسخ به این پرسش تسنیم، گفت: حتی اگر این قانون هم وجود نداشت با توجه به استفاده زیاد از زمین چمن مصنوعی و آب و هوای نوشهر واقعاً امکان استفاده از این زمین در لیگ یک وجود ندارد. در نوشهر زمین چمن طبیعی وجود دارد که باید به تکمیل زیرساخت‌ها و ترمیم آنها توجه شود. اگر این مشکل رفع نشود در لیگ یک به تیم ضربه وارد خواهد شد.

ربیعی راجع‌ به  اینکه آیا شاهد اتفاقات عجیبی در لیگ یک بوده یا خیر، اظهار داشت: اتفاقات عجیب و غریب در این سطح فوتبال وجود دارد اما هر چه به سمت سطوح پایین‌تر فوتبال می‌رویم، طبیعی است که توجهات کمتر شود. فقط درخواست می‌کنم که بیشتر مسائل را رصد کنند.

مربی پیشین مس رفسنجان درباره مواردی که علیه این باشگاه در پرونده فساد در فوتبال مطرح و برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد مسئولان وقت تیم از جمله کادر فنی انجام می‌شود، گفت: من در مورد محمد ربیعی همه حرف‌ها را کذب می‌دانم. سوای علم و توان فنی‌اش، در 13 فصل همکاری با او شاهد زحماتش بودم.

ربیعی در مورد حضور پدرش در جشن صعود شهرداری نوشهر عنوان کرد: پدرم در بازی آخر ما و جشن صعودمان حضور داشت. از بابت صعود تیم خیلی خوشحال بودم چرا که پسر کوچکترش هم توانسته در کارش موفق باشد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن بیوگرافی محمدمهدی شکوهی اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *