راهنمای جامع سامانه ضمن خدمت فرهنگیان


تخفیف بزرگ تابستانه

مشاهده موسسات دارای مجوز در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

بخش دیگری که در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان (ltms) به شما نمایش داده می‌شود بخش «مؤسسات دارای مجوز» است. در این بخش همه مؤسسه‌هایی فهرست شده‌اند که برای آموزش دوره‌های ضمن خدمت مجوز دارند و بنابراین، دوره‌های معتبری دارند و مدرک معتبری هم ارائه می‌کنند.

با کلیک کردن روی بخش «مؤسسات دارای مجوز» می‌توانید ضمن مشاهده‌ی فهرست این مؤسسه‌ها، روی بخش «اطلاعات بیشتر» هم کلیک کنید تا جزئیات مفصل این مؤسسات را ببینید و از آن مطلع شوید.

سایر امکانات و سرویس‌های سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

همان‌طور که پیش از این هم توضیح دادیم سامانه ضمن خدمت فرهنگیان یا همان سامانه LTMS یک سامانه‌ی جامع و کاربردی است که امکانات متعددی دارد. علاوه‌بر مواردی که تاکنون معرفی کردیم فرهنگیان می‌توانند از امکانات زیر نیز بهره‌مند شوند:

برنامه‌ریزی و زمانبندی دوره‌های آموزشی ضمن خدمت: فرهنگیانی که قصد شرکت در دوره یا دوره‌های آموزشی ضمن خدمت را دارند، می‌توانند علاوه‌بر ثبت نام در دوره‌ها، زمان‌بندی و برنامه‌ی دوره‌ها را نیز در سامانه ضمن خدمت دانشگاه فرهنگیان مشاهده کنند.

ارتباط با مدرسان و مدیران دوره‌های آموزشی: برای متقاضیان و شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی سامانه LTMS این بستر فراهم شده است که بتوانند از طریق این سامانه با مدرس‌ها، مربی‌ها و مدیران دوره‌هایی که در آن شرکت‌ کرده‌اند، ارتباط برقرار کنند.

سنجش عملکرد و ثبت نمره‌های شرکت‌کنندگان: فرهنگیان با ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزش ضمن خدمت مورد آزمون و ارزیابی قرار خواهند گرفت. نمراتی که در سنجش عملکرد آن‌ها داده می‌شود در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ثبت شده و قابل مشاهده هستند.

اخبار و اطلاع‌رسانی: آخرین خبرها و اطلاعیه‌های مربوط‌به دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان نیز در این سامانه منتشر می‌شود. بنابراین، فرهنگیان از طریق این سامانه می‌توانند در جریان اخبار مختلف قرار بگیرند.

به طور کلی، سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان LTMS امکان مدیریت دوره‌های آموزشی را برای فرهنگیان متقاضی شرکت در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت فراهم می‌کند. علاوه‌بر این، امکان برخورداری از خدمات پشتیبانی این سامانه و تماس با کارشناسان برای رفع مشکلات احتمالی در سامانه یا دوره‌های آموزشی نیز وجود دارد.

سوالات متداول زومیت

  • سامانه ضمن خدمت فرهنگیان چیست؟

    سامانه ضمن خدمت فرهنگیان یا سامانه LTMS یک سامانه جامع و کاربردی برای فرهنگیانی است که قصد دارند از دوره‌های آموزشی ضمن خدمت ویژه فرهنگیان استفاده کنند.

  • سامانه ضمن خدمت فرهنگیان چه امکاناتی دارد؟

    در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، فرهنگیان می‌توانند لیست دوره‌های ضمن خدمت را مشاهده کنند، در دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان ثبت نام کنند، زمان‌بندی کلاس‌ها را مشاهده کنند، نمرات اخذشده در دوره‌های آموزشی را مشاهده کنند، اخبار و اطلاعیه‌ها را ببینند و… .


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *