دیدار هویدا با پدر جاستین تردو در تهران






۱۳۳۶۴۲۴




مهمترین هدف هویدا برای این سفر مذاکرات هسته‌ای با این کشور و خرید یک راکتور اتمی از این کشور بود.‎

پایش آمریکا: آیا کودکی که در این عکس است جاستین ترودو است؟  کپشنی که خبرنگار آیندگان بر عکس زده را مرور می‌کنیم: « اتاوا – هویدا، نخست‌وزیر پیش از صرف شرکت در ضیافت شاه پیر ترودو همتای کاناداییش در کاخ پذیرایی نخست وزیری با پسر دوم ترودو دست می‌دهد. »‎جاستین ترودو هم در صفحه معرفی،  خود را فرزند  اول معرفی کرده است. در حالی که در عکس تاکید دارد که هویدا در حال دست دادن با پسر دوم ترودو است که قاعدتا باید الکساندر امانوئل ترودو باشد که مانند برادرش متولد ۲۵ دسامبر البته با دو سال تفاوت یعنی در  ۱۹۷۳ است.

‌سفر هویدا به کانادا برای مذاکره با پیر ترودو یا به نوشته روزنامه اطلاعات پیر الیوت توترودو نخست وزیر کانادا از ۱۸ آذر ماه ۱۳۵۳ به مدت ۶ روز بود. مهمترین هدف هویدا برای این سفر مذاکرات هسته‌ای با این کشور و خرید یک راکتور اتمی از این کشور بود.‎

دیدار هویدا با پدر جاستین تردو در تهران

دیدار هویدا با پدر جاستین تردو در تهران

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

منبع
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن بیوگرافی محمدمهدی شکوهی کلیک کنید

به اشتراک بگذارید