دیدار غیرمنتظره رهبر کره شمالی با پوتین






۱۳۵۱۳۳۱




به نقل از رویترز، گزارش‌ها حاکی از سفر رهبر کره شمالی به روسیه است. شبکه تلویزیونی «وای‌تی‌ان» کره جنوبی ‌به نقل از یک منبع بلندپایه دولتی ناشناس گزارش داد که به نظر می‌رسد «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی برای دیدار با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه راهی این کشور شده است.

 ایلنا: به نقل از رویترز، گزارش‌ها حاکی از سفر رهبر کره شمالی به روسیه است. شبکه تلویزیونی «وای‌تی‌ان» کره جنوبی ‌به نقل از یک منبع بلندپایه دولتی ناشناس گزارش داد که به نظر می‌رسد «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی برای دیدار با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه راهی این کشور شده است.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد کیم با قطار ویژه به سمت مرزهای شمال شرقی کره شمالی می‌رود و احتمالاً این نشست در اوایل روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

رسانه‌ها پیشتر گزارش داده بودند که این دیدار ممکن است روز چهارشنبه برگزار شود.

دیدار غیرمنتظره رهبر کره شمالی با پوتین

 

ساقدوش بار بنر E

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارنتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

قیمت:9/2 میلیون 7/2 میلیون(به مدت محدود)

منبع:برترینها
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید