دشان: تیم ملی فرانسه با امباپه یا بدون او متفاوت است


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز مسابقات یورو 2024 مقابل کانادا تن به تساوی بدون گل دادند، پس از این دیدار درباره دو بازی دوستانه اخیر تیمش گفت: به طور کلی این 10 روز خوب گذشت. ما باید بازیکنانی که دیر به جمع ما اضافه شدند و آن دسته از بازیکنانی که مشکلات فیزیکی جزیی داشتند را مدیریت می‌کردیم. این بازی سخت‌تر از بازی دوستانه با لوکزامبورگ بود (دیداری که 3 بر صفر برنده شدند) و این خوب است و ما را آگاه می‌کند که در یورو 2024 چه چیزی در انتظارمان خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه همچنین درباره عدم قرارگیری کیلیان امباپه در ترکیب اصلی تیمش و فرستادن او به زمین بازی در دقیقه 74 به جای عثمان دمبله اظهار داشت: کیلیان در بازی قبلی ضربه‌ای به پایش خورده بود و روز قبل این بازی هم از ناحیه زانو مشکلی داشت که درمان شد و برای این بازی هم اوضاعش خیلی بهتر بود. خطری برای استفاده از او وجود نداشت و او مشکلی برای 15 دقیقه بازی کردن نداشت. تیم ملی فرانسه با کیلیان یا بدون کیلیان متفاوت است.

وی همچنین درباره هافبک رئالی تیمش که در این بازی 90 دقیقه بازی کرد، خاطرنشان کرد: کاماوینگا با پشت‌سر گذاشتن فصلی پراحساس (اشاره به قهرمانی با رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا) به جمع ما ملحق شد. او برای پیدا کردن ریتم بازی‌اش کمی مشکل داشت، اما توانست خود را به آن ریتم مدنظر برساند.

خروس‌ها حالا باید خود را آماده سفر به آلمان برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا کنند، جایی که در گروه D با تیم‌های هلند، لهستان و اتریش همگروه هستند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن بیوگرافی محمدمهدی شکوهی اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *