دشان: امباپه کاپیتان و رهبری شگفت‌انگیز است


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری دوستانه پیش از آغاز مسابقات یورو 2024، لوکزامبورگ را با نتیجه 3 بر صفر از پیش‌رو برداشتند، پس از این دیدار گفت: با وجود اینکه لوکزامبورگ به خاطر غایبانی که در ترکیبش داشت ضعیف‌تر شده بود، اما ما از عملکرد تیم خیلی رضایت داریم. در فاز هجومی نکات هیجان‌انگیزی را از تیم دیدیم، هرچند نیاز به اصلاحاتی هم خواهیم داشت. ما در این بازی ذهنیت، جاه‌طلبی و اشتیاق را در وجود بازیکنان‌مان دیدیم.

وی همچنین درباره ستاره تیمش که در این دیدار دو پاس‌گل ساخت و گل سوم خروس‌ها را هم در دقیقه 85 به ثمر رساند، اظهار داشت: کیلیان کاپیتان و رهبری شگفت‌انگیز است. او می‌داند که برای چه در زمین است و ما به او در بهترین فرم و شکلش نیاز خواهیم داشت. این خوب بود که او 90 دقیقه بازی کرد و بازیکنان دیگر تیم از او و گریزمان (کاپیتان دوم تیم) پیروی می‌کنند.

تیم ملی فرانسه در آخرین دیدار دوستانه‌اش پیش از آغاز مسابقات یورو 2024، یکشنبه شب به مصاف کانادا خواهد رفت و سپس عازم آلمان خواهد شد تا در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا شرکت کند، جایی که در گروه D با تیم‌های هلند، لهستان و اتریش همگروه است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *