دستگیری شبکه وابسته به داعش در کرمان






۱۳۵۸۵۸۹




دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در پی اقدام مشترک مجدد سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه کرمان، یکی از شبکه‌های تروریستی داعش در استان شناسایی و هفت نفر از اعضای این شبکه دستگیر شدند.

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در پی اقدام مشترک مجدد سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه کرمان، یکی از شبکه‌های تروریستی داعش در استان شناسایی و هفت نفر از اعضای این شبکه دستگیر شدند.

مهدی بخشی امروز ۱۱ مهرماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کرمان و سازمان اطلاعات سپاه استان، در اقدام روزهای اخیر مجددا گروه تروریستی داعش مورد ضربه قرار گرفت و یکی از شبکه‌های این گروه تروریستی که آماده اقدام عملیاتی و ایجاد ناامنی در کشور بود، در استان کرمان شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: این تروریست‌ها مترصد دریافت مأموریت و اجرای عملیات تروریستی در عمق کشور بودند که به لطف الهی قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی نهادهای امنیتی استان قرار گرفته و بازداشت شدند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

دادستان کرمان عنوان کرد: سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم در چندین مرحله در ماه اخیر قصد داشتند در صورت ناکامی در راه‌اندازی آشوب و اغتشاشات، با بهره‌گیری از ظرفیت عناصر تکفیری موجی از ناامنی را در داخل کشور ایجاد کنند که با هوشیاری و اقدام به موقع خنثی شد.

طبیعت_F پلاس

ادیب_ E

دکتر طالبی_E

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ٧/٢ ميليون تومان

منبع:برترینها
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار امروز ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید