دستگاه مارکو کاسر‌ با دیدن این مدافع هنگ کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع چپ تراکتور در طول یک هفته تمرین پرفشار تیمش بالاترین آمار را در داده‌های جی‌پی‌اس داشته است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور باتوجه به خارج شدن از گردونه مسابقات جام حذفی، در طول هفته جاری مسابقه‌ای نداشت و پاکو خمز بعد از تعطیلی چهار روزه، تمرینات پرفشاری را برای سرخ‌پوشان در طول هفته تدارک دید.

تمرینات سفت و سخت خمز که درنهایت بعد از بازی دوستانه تراکتور مقابل رخش خودرو، امروز تعطیل شده، یک برنده آماری نیز داشت. مارکو کاسر مربی بدنساز ایتالیایی تی‌تی‌ها بعد از هر جلسه تمرینی داده‌های جی‌پی‌اس بازیکنان را بررسی می‌کند که در طول هفته جاری سیدابوالفضل رزاق‌پور مدافع چپ پرشورها بالاترین آمار را از لحاظ دوندگی برای خود ثبت کرده است.

رزاق‌پور که از ابتدای فصل مدافع مورد اعتماد هر دو سرمربی تراکتور در جناح چپ تیمش بوده، باتوجه به سه دفاعه شدن سبک بازی تراکتور در دو دیدار اخیر نسبت به گذشته کمتر بازی کرده ولی هم‌چنان با انگیزه بالایی تمرین می‌کند.

مدافع چپ تراکتور در نیمه اول بازی دوستانه دیروز تیمش نیز در پست دفاع چپ سیستم چهاردفاعه خمز بازی کرد و پاس زیبایی نیز به خایمه گومز داد و حتی می‌توانست درصورت همکاری بهتر مهاجم اسپانیایی برای تیمش گل نیز بزند که درنهایت این اتفاق رخ نداد.

1997

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *