درخشش قایدی در حضور سرمربی تیم ملی/ نمره بیست برای شماره 20 استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره این روزهای استقلال، نمایش خوبش در هفته‌های گذشته را به بهترین شکل ممکن جلوی هوادار تکرار کرد.

به گزارش فوتبالی، در روزی که سرمربی تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور داشت، مهدی قایدی یکی از بهترین بازیهایش برای استقلال را انجام داد و البته که بدشانس بود که زمانی موفق به گلزنی شد که امیر قلعه‌نویی ورزشگاه را ترک کرده بود.

تا زمانی که قلعه‌نویی در ورزشگاه حضور داشت، قایدی طوری بازی کرد که سرمربی تیم ملی وادار شود که نام ستاره آبی‌ها را در فهرست بعدی تیم ملی قرار دهد.

او جدا از آنکه با دیدی بسیار عالی، توانست روی گل دوم استقلال، لقمه را برای محمد محبی آماده کند، توانست دو پنالتی هم برای تیمش بگیرد که یکی را محبی گل کرد و دیگری را سیدحسین حسینی وارد دروازه مهرداد طهماسبی کرد.

نمایش بسیار خوب قایدی جلوی هوادار، فقط گل کم داشت که باشوی محبوب هواداران استقلال، بالاخره به آن هم رسید تا در اتفاقی احتمالا بی‌سابقه، برای چهارمین هفته متوالی موفق به گلزنی شده باشد.

او  حالا با 9 گل زده، بعد از رضا اسدی و محمد عباس‌زاده، سومین گلزن برتر لیگ محسوب می‌شود و اگر با همین دست فرمان جلو برود، احتمال صعود او به صدر جدول گلزنان، اصلا بعید نخواهد بود.

1984

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید