درآمد نجومی که امباپه با انتخاب رئال از دست داد


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، انتقال کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید پس از سال‌ها شایعه‌سازی و خبرهای ضد و نقیض، سرانجام روز گذشته (دوشنبه) جنبه رسمی پیدا کرد و ستاره فرانسوی با چشم‌پوشی از بند موجود در قراردادش با پاریسی‌ها، ترجیح داد که هرچه سریع‌تر به تیم دلخواهش ملحق شود.

بهای این انتخاب برای امباپه اما از دست دادن درآمدی نجومی است. امباپه این گزینه را داشت که در صورت تمایل، قراردادش با PSG را برای یک سال دیگر تمدید کند که اگر این کار را انجام می‌داد، یکی از پردرآمدترین ورزشکاران فصل آینده می‌شد. در واقع او با انتخاب رئال مادرید، چشم به روی درآمدی 150 میلیون یورویی بست.

 

در حالی که حقوق 15 میلیون یورو در سال خالص امباپه در رئال مادرید او را به پردرآمدترین بازیکن لالیگا تبدیل می‌کند (البته 80 درصد از درآمدهای حاصل از فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش و 100 میلیون یوروی دیگر به‌عنوان پاداش عقد قرارداد به‌عنوان بازیکن آزاد هم به او تعلق می‌گیرد)، رفتن از پاری‌سن‌ژرمن برای او به معنای پایان کسب درآمدهایی است که تنها یک فقره آن حقوق خالص 72 میلیون یورو در فصل بود.

این رقم زمانی که با یکسری پاداش‌های دیگر و درآمدهای تبلیغاتی جمع می‌شد به نزدیک 150 میلیون یورو در سال افزایش پیدا می‌کرد. طبق ادعای اکیپ، اگر امباپه در پاری‌سن‌ژرمن می‌ماند، می‌توانست درآمد خود در این تیم به موجب قراردادش در سال 2022 را به 630 میلیون یورو افزایش دهد که رکورد قبلی بیشترین درآمد حاصل از عقد یک قرارداد، متعلق به لیونل مسی در سال 2017 با بارسلونا (555 میلیون یورو) را بشکند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *