خداحافظی الهامی با لقب معروف گربه سیاه استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- با اتفاقی که در بازی امشب استقلال و هوادار رخ داد، دیگر کمتر کسی، از ساکت الهامی به عنوان گربه سیاه استقلال نام خواهد برد.

به گزارش فوتبالی، تا همین چند ماه قبل و پیش از بازی رفت استقلال و هوادار، برخی رسانه‌ها به ساکت الهامی لقب گربه سیاه استقلال را داده بودند چرا که او آمار خوبی مقابل این تیم داشت و نه تنها با تراکتور موفق شده بود استقلال را در فینال جام حذفی شکست دهد بلکه با نساجی هم استقلال را از جام حذفی کنار گذاشته بود و در 6 تقابلش با آبی‌ها، فقط یکبار از این تیم شکست خورده بود( البته که او هیچوقت نتوانسته استقلال را در لیگ برتر شکست دهد و در 6 تقابلش با این تیم، 3 مساوی و 3 باخت را تجربه کرده است)

بعد از آنکه هوادار در بازی رفت به استقلال باخت، امشب یکی از بدترین روزهای مربیگری ساکت الهامی رقم خورد و اگر اشتباه نکرده باشیم، او سنگین‌ترین شکستش در مقام سرمربی را تجربه کرد.

کلوزآپ‌های کارگردان تلویزیونی بازی استقلال – هوادار از ساکت الهامی نشان می‌داد که او چه شب وحشتناکی را مقابل استقلال تجربه کرده است. او به قدری ناراحت بود که حتی در پایان بازی هم که چند بازیکن استقلال سراغ سرمربی هوادار رفتند تا به او دلداری دهند، متوجه شدند که بهتر است ساکت را تنها بگذارند.

1984

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید