خبرنگار صداوسیما در نیویورک گرد و خاک به پا کرد






۱۳۵۴۷۴۹




رفتارهای متفاوت یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما همراه با تیم اعزامی رئیسی در نیویورک در روزهای اخیر توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده است.

برترین‌ها: رفتارهای متفاوت یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما همراه با تیم اعزامی رئیسی در نیویورک در روزهای اخیر توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده است.

خبرنگار صداوسیما در نیویورک گرد و خاک به پا کرد

از ویدئوی منتسب به او(تایید نشده است) که اصطلاحا حین پرسش خبرنگاران، نویز می‌اندازد و فریاد می‌زند تا صدای دیگران به گوش نرسد و تا اصلا تغییر شکل و شمایلش از دولت روحانی تا دولت رئیسی.

البته پر واضح است که به هر حال برخی جریانات هم درصدد انتقام‌گیری هستند و قصد تخریب سلامی را دارند اما خب شکل رفتار او هم توجهات را به خودش جلب کرده است.

خبرگزاری دانشجو تصاویری از لحظه مواجه رئیسی و هیات همراه با اهالی رسانه‌ی مستقر در مقر سازمان ملل و حرکت معنادار یوسف سلامی، خبرنگار صداوسیما را منتشر کرده که می‌بینید:

خبرنگار صداوسیما در نیویورک گرد و خاک به پا کرد

در زیر با نگاهی به متن‌‌های منتشره درباره سلامی طی ساعات اخیر، مروری بر ماجرای خبرنگار اعزامی صداوسیما به نیویورک داشته‌ایم.

* کاربری به اسم شیوا که خبرنگار هم هست نوشت: یوسف سلامی، او خبرنگار است و در جواب به ‌پرسش‌ها درباره وقایع پاییز ۱۴۰۱ در ایران، از بیماران پروانه‌ای می‌گوید که داروهایشان «تحریم» است. او نمی‌داند دو سال پیش،  ۲۵۰۰ کیلو پانسمان بیماران پروانه‌ای غیب شد و سر از بازار آزاد درآورد! چه شد که به دست دلالان دارو افتاد؟ این میزان پانسمان برای چند بیمار پروانه‌ای و برای چه مدت کافی بود؟

* رضا، یکی از طرفداران یوسف سلامی، ویدئوی خبرگزاری تسنیم درباره مواجهه این خبرنگار جنجالی با جمعی از مخالفان دولت ایران در مقر سازمان ملل را بازنشر کرد و نوشت: دمت گرم آقای یوسف سلامی واقعا در دفاع از حقوق ملت و دولت گل کاشتی.

خبرنگار صداوسیما در نیویورک گرد و خاک به پا کرد

* سیامک رحمانی، روزنامه‌نگار هم توئیت زد: آقای یوسف سلامی، خبرنگار مشهور سیما به نیویورک رفته‌ تا با ضدانقلاب رخ به رخ شود و کرکری بخواند. با تسلط کامل به زبان انگلیسی. به طرف می‌گوید where are from!؟ نسخه جدید بیکاز. یعنی یک نفر باسواد و آبرومند پیدا نمی‌شد با رییسی به آمریکا ببرند؟

* نیره، فعال رسانه  هم بخشی از مصاحبه سلامی با اینفانتینو، رئیس فیفا را منتشر کرد و با کنایه به حرکات عجیب وی نوشت:  قشنگ‌معلومه یوسف سلامی اینفانتینو رو برای مصاحبه گیر انداخته و نمیخواد از دستش فرار کنه:) فقط ثانیه ۳۴ که سوالو زمزمه می کنه و زیرچشمی به دوربین نگاه می کنه:))))

خبرنگار صداوسیما در نیویورک گرد و خاک به پا کرد

* محمد در ستایش شیوه برخورد یوسف سلامی با مخالفان ایران در نیویورک ضمن تقدیر از نوشت: برای حفظ اعتبار ایران و دادخواهی از مردم عزیز سنگ تمام گذاشتی دلاور.

* اکانت توئیتری به نام واقع نگر باشیم اینگونه واکنش نشان داد: یوسف سلامی تو دولت روحانی ارج و قربی داشت، گزارش‌های خوب و تخصصی می‌ساخت و محبوبیت نسبی کسب کرده بود. الان تو همکف سازمان ملل برای جلوگیری از رسیدن صدای بقیه خبرنگارا به رئیس دولت سیزدهم رفتار غیر حرفه ای از خودش نشون داده. البته قطعا این اقدامات برایش بی‌ثمر نیست!

* کریم از حامیان دولت در توئیتر خود اظهارنظر کرد: تندیس جگردارترین خبرنگار سال هم میرسه به یوسف سلامی دمش گرم که خوب آچمزشون کرد.

* مینا در نقد برخی رفتارهای خبرنگار اعزامی صداوسیما به نیویورک نوشت: انتخاب یوسف سلامی به عنوان  برای پوشش خبر و برنامه‌های رییس جمهور حقیقتا نشان از ضعف تیم رسانه‌ای دولت است.

* پدارم توئیت کنایه آمیزی خطاب به یوسف سلامی منتشر کرد و نوشت: کاری که برخی رفتارهای ایشون به عنوان یک خبرنگار در حاشیه سفر رئیس جمهور به آمریکا انجام داد، یادآور رفتارهای حاشیه ساز احمدی نژاد در سازمان ملل بود!

منبع:برترینها
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید