خانه‌تکانی مایکروسافت در ایکس‌باکس؛ مدیر ارشد مارکتینگ خداحافظی کرد


تخفیف بزرگ تابستانه

جرت وست، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس برای بار دوم از مایکروسافت استعفا داد تا به‌عنوان مدیر ارشد مالی و رئیس بخش توسعه‌ی بازار به روبلاکس بپیوندد.

وست از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ در بخش بازاریابی ایکس‌باکس مشغول به کار بود و پس از ترک مایکروسافت در سال ۲۰۱۱، به‌عنوان رئیس بازاریابی به نتفلیکس پیوست. وست پس از هفت سال حضور در نتفلیکس، از اواخر ۲۰۱۹ مجدداً به مایکروسافت بازگشت.

حضور دوباره‌ی وست در مایکروسافت، به بهانه‌ی رهبری تیم بازاریابی ایکس باکس برای معرفی کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس بود.

با خداحافظی وست از تیم بازاریابی مایکروسافت، این غول فناوری آمریکایی تصمیم دارد که تیم‌های بازاریابی مایکروسافت گیمینگ را تغییر دهد و یک تیم مرکزی جدید تحت مدیریت کرستن وارد، معاون بازاریابی یکپارچه ایکس‌باکس، ایجاد کند.

به گفته‌ی فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، بازاریابی بازی به بخش محتوای بازی و استودیو که توسط مت بوتی هدایت می‌شود، منتقل خواهد شد. همچنین، بخش بازاریابی ایکس‌باکس نیز، تحت نظارت کریس لی، به بخش دیگری در ایکس‌باکس منتقل می‌شود.

مقاله‌های مرتبط

از ابتدای سال جاری، ایکس‌باکس علاوه بر وست، یک مدیر کلیدی دیگر خود را نیز از دست‌ داده است. با استعفای کریم چودری، رئیس سابق فناوری‌های نوظهور ایکس‌باکس، در ۶ آوریل (۱۸ فروردین)، مایکروسافت دست به ایجاد تغییرات مشابه چیزی که الان در نظر دارد، زد؛ تغییراتی که تیمِ سابق چودری را به بخش سخت‌افزار ایکس‌باکس منتقل کرد.

با گذشت نزدیک به هشت ماه از تغییرات سازمانی بزرگ مایکروسافت گیمینگ و ارتقای سارا باند به ریاست ایکس‌باکس و مت بوتی به ریاست استودیوها و محتواهای بازی ایکس‌باکس، این جدیدترین تغییرات در بخش بازاریابی ردموندی‌ها است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن خبر همین الان کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *