حمله قالیباف به آمریکا در مجمع مجالس بریکس






۱۳۵۶۷۲۰




قالیباف: نظم بین‌المللی نیازمند بازنگری عمیق است

تسنیم: قالیباف: نظم بین‌المللی نیازمند بازنگری عمیق است.

رییس مجلس در مجمع مجالس بریکس: برخی کشورهای غربی تلاش می‌کنند سازمان ملل را به سازمان چند دولت خاص تبدیل کرده و با حقوق بشر، جنایت علیه بشریت را توجیه کنند.

جهان انتظار دارد که نظم جهانی در جهت رفاه ملت‌ها باشد اما متاسفانه چنین وضعیتی وجود ندارد. نظم بین‌المللی نیازمند بازنگری عمیق است و بریکس مهمترین نماد برای عادلانه‌تر کردن این نظم در سراسر جهان است.

بریکس باید در جهت ایجاد زیرساخت مالی مستقل بین‌المللی تلاش کند. جهان نیازمند عدالت‌طلبی و معنویت‌گرایی است و بریکس نقش مهمی در این راستا ایفا می‌کند. تلاش برای دلارزدایی از اقتصاد جهان خدمتی بزرگ به ملت‌های در حال توسعه است. 

از ابتدا به صراحت اعلام کردیم خواهان توقف فوری جنگ در اوکراین هستیم اما همزمان اعلام کرده‌ایم که توسعه طلبی ناتو و آمریکا مهمترین دلیل ایجاد این جنگ بوده است.

 

حمله قالیباف به آمریکا در مجمع مجالس بریکس

طبیعت_F پلاس

ساقدوش بار بنر E

ادیب_ E

دکتر طالبی_E

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ٧/٢ ميليون تومان

منبع:برترینها
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار امروز ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید