حمایت فراکسیون مستقلین مجلس از «عباس علی‌آبادی»

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی محسنی بندپی در تشریح نشست صبح امروز (سه شنبه ۲۳ خرداد ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه به بررسی صلاحیت و برنامه های عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت پرداخته و برنامه های وی را بررسی کردیم.

نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست اعضای فراکسیون به ویژه آنهایی که عضو کمیسیون های تخصصی اقتصادی و صنایع و معادن بودند، نظرات موافق و مخالف خود را با برنامه های ارائه شده وزیر پیشنهادی مطرح کردند.

وی افزود: با توجه به تعاملی که وی با نمایندگان داشت، اعضای فراکسیون برای به ثبات رساندن وزارت صمت به عنوان یکی از مهم ترین وزارتخانه های دولت، با اکثریت آرا به حمایت از علی آبادی پرداختند که امیدواریم وی با پشتوانه خوبی از سوی مجلس در این وزارتخانه مستقر شود.

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19996