جوابیه/ تغییرات اساسی در خودرو آریا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا، خودرو آریا از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا است که بر اساس دستور مدیرعامل گروه و بر حسب مطالعات انجام شده در حوزه بازار با تغییرات اساسی در حوزه قوای محرکه و تزئینات داخلی نسبت به مدل پایه شاهین تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

بر همین اساس قوای محرکه این محصول 2 هزار سی سی خواهد بود که با 16 سوپاپ تنفس طبیعی و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با مجموعه تعویض دنده برقی، ترمز دستی برقی و سنسور شیب و اتوهلد مجهز شده است.

همچنین تزئینات داخلی این محصول کاملا متفاوت و جدید با فیچرهای متفاوت از جمله داشبورد نرم با طراحی جدید، ‌نور مخفی کنسول و رودری های با طرح جدید، جلو آمپر دیجیتال و یکپارچه با مونیتور، شارژر وایرلس و نمایشگر روی شیشه (Head Display) مجهز و به بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است ترکیب آپشن های این محصول بر اساس نیازسنجی بازار در مدل های مختلف قابل ارائه خواهد بود.

۲۲۷۲۲۷

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید