جنایت صهیونیست‌ها در رفح/ ارتش اسرئیل آوارگان فلسطینی را بمباران کردند

تعداد شهدای جنایت صهیونیست‌ها علیه مراکز اسکان آوارگان فلسطینی و چندین باب منزل مسکونی در غرب رفح به بیش از 50 شهید و زخمی افزایش یافت.

دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به آوارگان فلسطینی تأکید کرد: ما قتل‌عام فجیع اسرائیل علیه آوارگان شمال غرب رفح را که ده‌ها شهید و مجروح به‌جای گذاشت به‌شدت محکوم می‌کنیم.

نسل‌کشی اسرائیل علیه آوارگان غزه نشان‌دهنده سطح وحشیگری دشمن اسرائیلی و عمق جنایت و هولناک بودن آن است.

این در حالی است که وزارت بهداشت غزه روز گذشته اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 35 هزار و 903 نفر و تعداد مجروحان هم به 80 هزار و 420 نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 46 نفر شهید و 130 نفر دیگر هم مجروح شدند.

قطر جنایت اشغالگران در رفح را محکوم کرد

جنایت صهیونیست‌ها در رفح/ ارتش اسرئیل آوارگان فلسطینی را بمباران کردند

وزارت خارجه قطر با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران چادرهای محل اسکان آوارگان در رفح در جنوب نوار غزه درباره پیامدهای این جنایات و تاثیر آن بر تلاشهای میانجیگرانه درخصوص آتش بس هشدار  داد.

طرح شکایت از جنایات جنگی اسرائیل به دیوان کیفری بین‌المللی

سازمان خبرنگاران بدون مرز اعلام کرد که از اسرائیل بخاطر ارتکاب جنایت جنگی در کشتن  خبرنگاران در نوار غزه شکایت کرده است.

این سازمان گفت که در این شکایت به دیوان کیفری بین‌المللی خواستار تحقیقات درباره جنایت جنگی اسرائیل علیه حداقل 9 خبرنگاری شده است که از 15 دسامبر 2023 الی 20 می 2024 در غزه جان خود را از دست داده‌اند.

حمله موشکی حزب الله به سایت نظامی مالکیه رژیم صهیونیستی

حزب الله از حمله موشکی و توپخانه‌ای کوبنده خود به سایت نظامی مالکیه رژیم صهیونیستی و هدف قرار گرفتن نظامیان و تجهیزات آن خبر داد. در ادامه پهپادهای حزب الله، اهدافی در داخل این سایت را مورد حمله قرار داد.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی یک موتورسیکلت را در مقابل ورودی بیمارستان صلاح غندور در شهر بنت جبیل در جنوب لبنان با پهپاد هدف قرار داد.

بورل خواستار اجرای حکم اخیر دیوان دادگستری بین‌المللی شد

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که حکم دیوان بین‌المللی دادگستری باید اجرا شود و اسرائیل به آنچه از او خواسته شده عمل کرده و جنگ را متوقف کند.

بورل گفت شهادت بیش از 30 آواره فلسطینی در بمباران رفح ما را بر آن می‌دارد که خواهان اجرای حکم اخیر دیوان دادگستری بین‌المللی شویم.

حمله هوایی رژیم اسرائیل به اردوگاه النصیرات 3 شهید برجای گذاشت

شبکه خبری الجزیره به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که در حمله هوایی امروز صبح رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات 3 فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح شده است.

کویت: اشغالگران به نسل کشی و ارتکاب جنایات جنگی بی سابقه می‌پردازند

وزارت خارجه کویت اعلام کرد: تجاوز اسرائیل به چادرهای آوارگان در رفح را که منجر به شهادت دهها نفر شد، محکوم می کنیم، آنچه اشغالگران علیه فلسطینیان بی دفاع انجام می‌دهند، ارتکاب نسل کشی و جنایات جنگی بی‌سابقه را برای جهانیان آشکار می‌کند.

جامعه بین المللی باید فورا برای وادار کردن اشغالگران به اجرای قطعنامه‌های بین المللی و در راس آن حکم دادگاه دادگستری بین المللی وادار کند.

هلاکت 636 نظامی اسرائیلی از ابتدای جنگ

در سایه ادامه سیاست سانسور شدید تلفات نظامی رژیم صهیونیستی رسانه‌های اسرائیلی به هلاکت 636 نظامی این رژیم از ابتدای جنگ اعتراف کردند.

برا اساس گزارش فوق 3601 نظامی اسرائیلی نیز در این مدت مجروح شده است.

سقوط یک پهپاد اسرائیلی در اراضی لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی از سقوط یک پهپاد اسرائیلی در خاک لبنان خبر داد و گفت علت این حادثه در حال بررسی است.

حزب الله محل استقرار نظامیان اسرائیلی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز( دوشنبه ) محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و خساراتی به دشمن صهیونیستی وارد آورده است.

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل غزه را گلوله باران کردند

منابع خبری از گلوله باران سواحل النصیرات و الزهراء در مرکز غزه از سوی قایق های جنگی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

برای دیدن اخبار همین الان کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *