جمله‌ای که امروز رهبر انقلاب در وصف حماس گفت






۱۳۶۶۰۶۷




رهبر انقلاب با اشاره به تحولات غزه گفتند: دولت‌های مسلمان باید در این قضیه قافیه را نبازند.

مهر: رهبر انقلاب با اشاره به تحولات غزه گفتند: دولت‌های مسلمان باید در این قضیه قافیه را نبازند.

جمله‌ای که امروز رهبر انقلاب در وصف حماس گفت

مهمترین محور بیانات رهبری در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید لرستان بدین شرح است:

* اینکه شما مشاهده می‌کنید رئیس جمهور آمریکا، رؤسای کشورهای ظالم و شرور، انگلیس، فرانسه، آلمان پی در پی خودشان را به آنجا می‌رسانند برای چیست؟ چون می‌بینند در حال متلاشی شدن است، نابود می‌شود و این را می‌فهمند. خودشان را می‌رسانند که از نابودی جلوگیری کنند اگر خطر متلاشی و نابودی رژیم غاصب را تهدید نمی‌کرد این اشرار عالم خودشان را محتاج نمی‌دیدند پشت سر هم به آنجا بروند و اظهار همبستگی کنند.

چون ضربه محکم و تعیین کننده‌ای بوده و رژیم ضربه خورده و زخم خورده و از پا افتاده که با تسهیلات و بمب‌های کذایی به زور سر پا نگهش می‌دارند چون زورش به رزمندگان نرسید و نخواهد رسید انتقامش را از مردم بی دفاع و مظلوم می‌گیرد و بمب روی سر مسلمانان می‌ریزد. رزمندگان همچنان آماده اقدام و حفظ کننده روحیه و انگیزه و توان اقدام در این مدت بودند و بعد هم ان شاءالله خواهند بود.

آنچه می‌خواهم تاکید کنم این است که دولت‌های مسلمان باید در این قضیه قافیه را نبازند و این‌طور نباشد که خیال کنند چون غلطی آمریکایی‌ها و بعضی کشورهای غربی می‌کنند مدافعین از خانه و وطن را تروریست می‌نامند آنها همین را تکرار کنند.

کسی که از خانه و میهن خود در برابر دشمن دفاع می‌کند او تروریست است؟ آن دولت جعلی و ظالمی که خانه او را غاصب کرده، تروریست او است. دولت‌های مسلمان و سخنگویان سیاسی مراقبت باشند حرف آنها را تکرار نکنند و بدانند در این قضیه و قضایای بعدی قطعاً فلسطین پیروز خواهد بود. دنیای آینده، دنیای فلسطین است و دنیای رژیم غاصب صهیونیستی نیست و تلاشی هم که اینها می‌کنند بله ظلم می‌کنند، جنایت می‌کنند، فاجعه آفرینی می‌کنند ولی بیهوده است و انشاالله به جایی نخواهد رسید.

طبیعت_F پلاس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان

اپلیکیشن برترین ها

را نصب کنید.

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ۷/۵ ميليون تومان

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

منبع:برترینها
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار امروز ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید