جلیلی: عده‌ای با رانت و فساد از اعتبارات استفاده کنند اما ۵۰ درصد مردم حتی تسهیلات بانکی نگرفته باشند


تخفیف بزرگ تابستانه

فارس در ادامه آورده است ، سعید جلیلی امروز( دوشنبه ) در دیدار با مردم گرگان در اجتماع هوادارانش در مصلی وحدت گرگان، اظهار کرد: فرصت‌های موجود در استان گلستان فرصت‌های ارزشمندی است.

وی ادامه داد: هر کدام از جوانان استان گلستان می‌توانند برای کشور افتخار آفرین باشند و اگر معتقدیم در کشور می‌خواهیم جهش ایجاد کنیم این جهش اتفاقی نیست و معتقدیم هر روستای استان گلستان باید سلول جهشی کشور باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: شرط این جهش این است که مردم را ببینیم و حقوق مردم را در نظر بگیریم و نمی‌شود عده‌ای با رانت و فساد از اعتبارات کشور استفاده کنند اما ۵۰ درصد مردم حتی تسهیلات بانکی نگرفته باشند و نمی‌شود ۹۰ درصد تسهیلات کشور را فقط ۱۰ درصد مردم گرفته باشند.

جلیلی گفت: اگر دنیا امروز اذعان می‌کند که ایران قطب توسعه منطقه است بخاطر همین مردم است.

وی گفت: ما فرصت نداریم و باید از اندک فرصت‌ها بیشترین استفاده را داشته باشیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما انشاالله به بهترین شکل بستری را فراهم می‌کنیم که شما مردم بتوانید در کنار دولت نقش محوری را در پیشرفت کشور ایفا کنید.

وی افزود: ملت ما به حداقل‌ها نگاه نمی‌کند بلکه به قله‌ها نگاه می‌کند و به سمت قله‌ها حرکت می‌کند و ملت نشان داد اگر این همبستگی را دارد بخاطر این است که اقوام و مذاهب مختلف باعث افزایش قدرت بوده‌اند و این ادامه خواهد داشت.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: روز جمعه روز انتخاب شماست که چه را انتخاب کنید؛ شهید رییسی ظرفیت‌های گلستان را شناخت، خلیج گرگان را شناخت، پتروشیمی گلستان را شناخت و آن را احیا کرد.

جلیلی گفت: هر ایرانی و هر فردی در این کشور باید احساس کند می‌تواند با استعداد و توانی که دارد نقش شکوهمندی را در توسعه کشور ایجاد کند.

وی افزود: امروز ما در آستانه یک انتخاب هستیم و برخی به دنبال ایجاد نا امیدی و‌ضعف هستند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برخی راه حل مشکلات کشور را گفتگو با کشورهای دیگر و امتیازدهی به آنها می‌دانستند و نتیجه آن شد که امتیاز دادند و طرف مقابل نه تنها تعدی انجام نداد و به کل از توافق خارج شد و دلار ۳ هزار تومانی به ۳۰ هزار تومان تبدیل شد.

جلیلی گفت: کسی نمی‌گوید در کشور ضعف وجود ندارد اما ضعف را با چه می‌توان حل کرد؟ تنها چیزی که ضعف‌ها را برطرف می‌کند قدرت و توانمندی شما مردم است که باید استفاده شود.

وی افزود: هرگاه کشوری مقاومت کرد پیروز بوده و در همین عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی و همه متحدانش زمانی که به سفارتخانه ما جسارتی کردند صدها موشک به آنها پرتاب شد و هیچ علطی نتوانستند بکنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آیا این جوانانی که در عرصه دفاعی شکوه و قدرت آفریدند نمی‌توانند در عرصه‌های دیگر فرهنگی، اقتصادی و ورزشی قدرت ایجاد کنند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

برای دیدن اخبار همین الان کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *