جزئیات حادثه تروریستی کلانتری راسک اعلام شد

حوادث رکنا، معاون امنیتی و انتظامی کشور جزئیات حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی کشور را تشریح کرد.

جزئیات حادثه تروریستی کلانتری راسک اعلام شد

به گزارش رکنا، سردار سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به جزئیات حمله تروریستی پنجشنبه شب در مقر انتظامی راسک، گفت:حدود ساعت ۲ بامداد، تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله کردند.

وی در ادامه گفت: نیروهای کمکی هم پس از اعزام در کمین نیروهای تروریستی قرار گرفتند اما با رشادت و شجاعت، و با تقدیم ۲ شهید و مقاومت جانانه، موفق شدند خود را به کلانتری برسانند. این نیروها توانستند با کمک کادر کلانتری، تروریست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده و تلفاتی را از از آنها گرفته و ۱ نفر را هم دستگیر کنند. این حادثه مجموعا ۱۱ شهید و ۶ زخمی را به همراه داشت.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور افزود: تعدادی از کشته‌شدگان تروریست در اختیار نیروی انتظامی است و تعدادی را با خود بردند. منطقه در حال حاضر در آرامش کامل است. تروریست‌هایی که متواری شدند، نیروها با اجرای طرح مهار و محاصره منطقه، به دنبال دستگیری آنها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار امروز ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19999