جدیدترین هوش مصنوعی دنیا معرفی شد؛ ابزاری برای ساخت عکس با یک کلیک

تصاویر تولید‌شده توسط ImageFX و صداهای ساخته‌شده با MusicFX توسط واترمارک دیجیتال SynthID برچسب‌گذاری می‌شوند تا مشخص شود که تصاویر و صداها با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده‌اند.

تصاویر خلق‌شده با ImageFX توضیحات کاملی به‌همراه خواهند داشت که به گفته‌ی گوگل، به افراد بیشتری امکان می‌دهد تا بتوانند آن‌ها را پیدا کنند و در مورد آن‌ها اطلاعات بیشتری به‌دست بیاورند.

مدل Imagen 2 قدرت تولید تصویر در ImageFX را تأمین می‌کند. برخی ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در بارد، موتور جست‌وجو، تبلیغات، Duet AI و Vertex AI نیز توسط همین مدل پشتیبانی می‌شوند. گوگل می‌گوید که Imagen 2 در حال حاضر بهترین مدل این شرکت برای خلق تصاویر است.

گوگل اعلام کرده که سرمایه‌گذاری قابل توجهی را در زمینه‌ی ایمنی تصاویر تولید شده در ابزارهای خود انجام داده تا از محتواهای خشونت‌آمیز، جعلی، غیراخلاقی و سوءاستفاده از اسم افراد سرشناس جلوگیری کند.

در حال حاضر، مدل جمنای پرو در بارد به‌طور کامل با پشتیبانی از ۴۰ زبان در بیشتر مناطق دنیا در دسترس است. خالق گوشی پیکسل ۸ پرو پیش از این گفته بود که مردم اکثر کشورها می‌توانند به‌صورت رایگان تصاویر مورد نظر خود را به‌کمک زبان انگلیسی در بارد تولید کنند.

منبع :زومیت

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *