جدایی زلاتان از میلان قطعی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی – فوت مرکاتو گزارش داده است که میلان قصد ادامه همکاری با زلاتان ابراهیموویچ را ندارد و این مهاجم سوئدی باید در پایان فصل از روسونری ها  جدا شود و مقصد جدیدی را برای ادامه دوران فوتبالش انتخاب کند. 

به گزارش فوتبالی، زلاتان دوست داشت که قراردادش را برای یک فصل بیشتر با میلان تمدید کند اما به گفته این منبع، خبری از تمدید نیست چرا که پس از یک فصل مملو از مصدومیت، میلانی ها تمایلی به ادامه همکاری با این مهاجم سرشناس ندارند و درها را به روی جدایی او باز کرده اند.

زلاتان که بخش قابل توجهی از فصل را به علت مصدومیت از دست داده بود، در سن 41 سالگی در 26 فوریه به میادین برگشت. وی در روز 18 مارس مقابل اودینزه گلزنی کرد و به مسن ترین گلزن تاریخ لیگ ایتالیا تبدیل شد. میلان در مورد تمدید قرارداد این بازیکن تردیدهای زیادی داشت اما به نظر می رسد که شرایط بدنی این بازیکن باعث دلخوری انها شده است و به همین خاطر تمایلی به تمدید قراردادش ندارند. 

به نظر می رسد که زلاتان قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد و به همین خاطر خیلی ها می خواهند بدانند که مقصد بعدی او کجا خواهد بود هر چند که محتمل ترین گزینه این است که به سوئد برگردد و فوتبالش را در کشورش به اتمام برساند.

4125

منبع

سایت کلید نقره ای یک خبرگزاری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبار سیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *