تیمی را نباید دست کم گرفت/ ازبکستان و قطر حریفان اصلی ایران هستند


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی روز پنج‌شنبه ۷ تیر در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه A با تیم‌های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی همگروه و رقابت‌های این مرحله از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تیم ملی در اولین بازی خود رو در روی قرقیزستان در ورزشگاه آزادی قرار خواهد گرفت.

صمد مرفاوی کارشناس فوتبال در رابطه با قرعه ایران در این مرحله اظهار داشت: به نظرم در گروه خوبی قرار گرفتیم البته همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند و نمی‌توان تیمی را آسان دانست. همه تیم‌ها در این مرحله برای کسب نتیجه وارد زمین می‌شوند و تیم ملی باید با تمام توان به مصاف رقبای خود برود.

او ادامه داد: به جز ازبکستان که چند وقت پیش در دو بازی نتوانستیم این تیم را شکست دهیم و قطر که در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا نتیجه را به آن واگذار کردیم سایر تیم‌های این گروه نمی‌توانند برای ما خطر ساز شوند.

مرفاوی درباره تیم‌های دیگر این گروه گفت: تیم ملی ایران همیشه تیم‌هایی مانند امارات، کره شمالی و قرقیزستان را شکست داده‌ایم و جز تیم‌های درجه ۳ آسیا محسوب می‌شوند. بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب تیم ملی ایران حاضر هستند که می‌توانند با عملکرد خوب خود گره بازی را برای ایران باز کنند. لژیونرهای ما در سطح اول فوتبال اروپا حضور دارند و حضور این بازیکنان قطعاً می‌تواند باعث پیشرفت تیم ملی شوند.

کارشناس فوتبال در رابطه با جوان گرایی در تیم ملی در این مرحله تصریح کرد: استفاده از بازیکنان جوان همیشه کارساز بوده و باعث پوست اندازی در تیم ملی می‌شود. به نظرم در دیدارهایی که حساسیت کمتری دارند می‌شود از بازیکنان جوان در ترکیب تیم استفاده کرد تا کم کم در بازی‌های مهم‌تر و حساس‌تر بتوانیم جوانان را به کار گیریم. امیدوارم روند جوان گرایی ادامه داشته باشد و این بازیکنان هم بتوانند از تجربیات بزرگ‌ترهای تیم استفاده کنند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار صوتی اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *