تیموری: فصل خوبی داشتم و می‌توانستم به تیم ملی دعوت شوم


تخفیف بزرگ تابستانه

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم مس رفسنجان در آستانه بازی برابر آلومینیوم اراک در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بعد از بازی با پرسپولیس سه روز استراحت کردیم و دوباره تمرینات را از سر گرفتیم. حالا هم برای بازی با آلومینیوم آماده می‌شویم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم و به فینال برویم.

 

وی در مورد اینکه آنها برای پیروزی برابر آلومینیوم در اراک چقدر شانس دارند، تأکید کرد: همه تیم‌هایی که به این مرحله آمدند، تیم‌های باکیفیتی هستند. آلومینیوم قهرمان فصل گذشته لیگ را حذف کرده است و ما هم با حذف چند مدعی به نیمه نهایی رسیدیم. قطعاً به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم به فینال برویم. امسال خیلی سختی کشیدیم و باید قهرمان جام حذفی شویم تا نتیجه زحمات‌مان را ببینیم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به حل مشکلات مالی بازیکنان این تیم یادآور شد: خوشبختانه تا اینجا درصد خوبی به بازیکنان پرداخت شده است و باید از زحمات مدیرعامل باشگاه که امسال واقعاً تنها بود، تشکر کنم. از شرکت مس هم تشکر می‌کنم که در این مقطع حساس به فکر بازیکنان بودند.

تیموری در پایان تصریح کرد:‌ من فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و می‌توانستم به اردوی تیم ملی دعوت شوم، ولی به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم. مس تیم شایسته‌ای است که می‌تواند چند نماینده در تیم ملی داشته باشد. امیدوارم در اردوهای بعدی این شانس به من و چند بازیکن دیگر داده شود.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن بیوگرافی محمدمهدی شکوهی اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *