توکلی: گردان با خاطره‌ای شیرین از فوتبال خداحافظی کرد


تخفیف بزرگ تابستانه

شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی فولاد مقابل نساجی و بقای این تیم خوزستانی در لیگ برتر، اظهار داشت: واقعاً بازی سختی بود. فشار زیادی روی ما و کادر فنی بود که بتوانیم در این دیدار برنده شویم. خدا را شکر این اتفاق (پیروزی ما) رقم خورد و شرمنده مردم و هواداران فولاد نشدیم.

وی در مورد طول مدت قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: قرارداد من با فولاد دو ساله است، اما برای ادامه همکاری باید شرایط را بررسی کنیم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به خداحافظی شهاب گردان، گفت: خداحافظی از فوتبال خیلی سخت است، اما با کلین‌شیت و کیفیتی که شهاب گردان دیشب نشان داد، خداحافظی‌اش شیرین شد و با یک یادگاری خوب از دنیای فوتبال رفت. شهاب نشان داد سن یک عدد است و تا 40 سالگی بازی کرد. او نشان داد از خیلی دروازه‌بان‌های فعلی لیگ بهتر است. سبک زندگی سالم یکی از دلایل این موضوع بود. به هر حال گردان بعد از خداحافظی در رختکن احساساتی شده بود، اما در شبی شیرین از فوتبال رفت.

توکلی در مورد تعدد انتخاب مربی برای فولاد خوزستان در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، خاطر نشان کرد: بی‌ثباتی به تیم ضربه زد و حتی در فوتبال ایران که تغییر مربیان مرسوم است، چهار مرتبه تغییر مربی عجیب است. به این دلیل که هر مربی سبک کاری مختص به خودش را دارد تا بازیکن بخواهد خودش را وقف بدهد و دوباره مربی جدید وارد شود، شرایط تغییر می‌کند. بیشترین آسیب از این موضوع را ما دیدیم، اما با تمام وجود تلاش کردیم تیم در لیگ برتر بماند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *