توضیح باقری درباره مذاکره با سه کشور اروپایی






۱۲۹۷۲۰۶




​معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : در نشست با مدیران سیاسی سه کشور اروپایی در نروژ طیفی از موضوعات مورد علاقه و نگرانی متقابل را مورد بحث قرار دادیم.

برترین‌ها: معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  گفت : در نشست با مدیران سیاسی سه کشور اروپایی در نروژ طیفی از موضوعات مورد علاقه و نگرانی متقابل را مورد بحث قرار دادیم.

توضیح باقری درباره مذاکره با سه کشور اروپایی

علی باقری در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:«مدیران سیاسی سه کشور اروپایی در اسلو نشستی داشتم. طیفی از موضوعات مورد علاقه و نگرانی متقابل را مورد بحث قرار دادیم. هیچ فرصتی را برای روشن کردن دیدگاه‌های‌مان و هشدار نسبت به برخی سوءمحاسبه‌ها از دست نمی‌دهیم. در پیشبرد منافع ملی خود، از جمله از طریق دیپلماسی، مصمم هستیم.»

در روز چهارشنبه دوم فروردین ۱۴۰۲  برخی از رسانه‌های خبری ،اعلام کردند که به تازگی علی باقری، مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران در نروژ با مدیران سیاسی وزارت خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان در ارتباط با موضوع مذاکرات برجام  و احیای این توافق‌نامه رایزنی و گفت‌وگو داشته است .

لوتوس_E

ادیب_ E

دکتر طالبی_E

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *